Ευχαριστώ πολύ τον κ. Νίκο Αλικάκο που δέχτηκε να απαντήσει (αποκλειστικά) στις ερωτήσεις μου για λογαριασμό του ιστολογίου.
Την ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη η «αραβική άνοιξη», την ώρα που μέχρι και στη Τουρκία ο Στρατός «αποκαθηλώνεται», κάποιοι έστω και απόστρατοι αξιωματικοί επιθυμούν να έχουν ρόλο στην πολιτική ζωή της χώρας μας. Η Ελλάδα είναι χώρα μέλος της Ε.Ε μήπως η απόφασή σας δεν είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στα Ευρωπαϊκά ή και γενικότερα Δυτικά δεδομένα;
Η πρωτοβουλία Ελλήνων αποστράτων αξιωματικών για ίδρυση πολιτικού κόμματος είναι μια πολιτική δράση εντός του συνταγματικού και νομίμου πλαισίου της λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος. Οι απόστρατοι αξιωματικοί είναι Έλληνες πολίτες οι οποίοι μετά την αποστρατεία τους δεν υπόκεινται πλέον στις συνταγματικές δεσμεύσεις και απαγορεύσεις όπως οι εν ενεργεία συνάδελφοί τους. Είναι κατά συνέπεια ελεύθεροι πολίτες να δράσουν σύμφωνα με τις αντιλήψεις τους και τις πεποιθήσεις τους. Είναι λοιπόν ολοφάνερο ότι δεν πρόκειται περί τριτοκοσμικής παρέμβασης των Ενόπλων Δυνάμεων στην πολιτική ζωή της Χώρας.
Επισημαίνετε ότι η Χώρα ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ότι εμπλοκή των αποστράτων αξιωματικών στα κοινά της χώρας δεν συνάδει προς τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Αλλά η τολμηρή αυτή πρωτοβουλία δεικνύει ότι στους κόλπους των αποστράτων αξιωματικών υπάρχουν πατριωτικές και αληθινά προοδευτικές δυνάμεις χαρακτηριζόμενες ασφαλώς όχι με τα στερεότυπα του ξεπερασμένου και αναχρονιστικού πολιτικού φάσματος. Προοδευτικές δυνάμεις που επιθυμούν βαθιά να σπάσουν τα φοβικά συμπλέγματα που κληρονόμησαν άθελά τους από το παρελθόν και να αντιμετωπίσουν με θάρρος και καθαρή ματιά τις προκλήσεις της εποχής τους. Κίνητρο είναι το περίσσευμα αγάπης προς την Πατρίδα και η διάθεση προσφοράς χωρίς να υπολογίζουν το προσωπικό κόστος και τις συνέπειες. Οι απόστρατοι αξιωματικοί δεν είναι διατεθειμένοι πλέον να συνεχίσουν το δρόμο της ανοχής. Ασφαλώς δεν διεκδικούν πολιτικές καριέρες, ούτε επιθυμούν να μιμηθούν το προκλητικό lifestyle ύφος των κομματανθρώπων. Υπακούουμε στο κάλεσμα της Πατρίδος, όπως έχει καθήκον να υπακούσει κάθε Έλληνας και Ελληνίδα. Δεν ακούτε τις ικεσίες της, τις οιμωγές της να γλυτώσει από τα τρωκτικά που χρόνια ρουφούν το αίμα της; Δεν βλέπετε ότι η Πατρίδα έχει λυγίσει και για να πέσει το σώμα της στις πλάκες της πλατείας με βροντή, κάτω από τα χάσκοντα πλήθη των αγανακτισμένων, είναι θέμα χρόνου; Τι θα κάνει ο απόστρατος αξιωματικός ; Θα παραμείνει άβουλος, δειλός και φοβισμένος, αναλογιζόμενος με τρόμο την ταύτιση με τα φαντάσματα του παρελθόντος; Η κίνησή μας δεν έχει καμία σχέση με τα συστήματα εξουσίας στα κράτη στα οποία αναφέρεσθε και τις ανατολίτικες δεσποτικές νοοτροπίες των κοινωνιών αυτών. Αντιθέτως είναι πρωτοβουλία με τολμηρό, δημοκρατικό και ελεύθερο πνεύμα που συνάδει όχι μόνο με τα Ελληνικά αλλά και με τα ευρωπαϊκά ιδεώδη. Γνωρίζουμε ότι και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν αντίστοιχες προθέσεις αλλά δεν έχουν τολμήσει αποφασιστικά και δυναμικά την πολιτική δραστηριοποίηση. Πιστεύουμε ότι η ρηξικέλευθη αυτή ιδέα θα βρεί μιμητές και σε αυτές τις χώρες. Αλλά πάνω από όλα δείχνει ότι οι αξιωματικοί απηλλάγησαν από τις στεγανές εσωστρέφειες και με πίστη στο δημοκρατικό πολίτευμα θέλουν να δράσουν δυναμικά στην εποχή τους.
Ένας κομματικός σχηματισμός με προοπτικές επιβάλλεται να περιλαμβάνει στις τάξεις του στελέχη που έχουν πρωτίστως διαπρέψει στους τομείς τους. Την ώρα που περίπου όλοι οι διαπρεπείς οικονομολόγοι από τη θέση του υπουργού Οικονομικών οδήγησαν τη χώρα σε αδιέξοδο, πως εσείς ως κόμμα Στρατιωτικών ζητάτε να σας εμπιστευθούμε;
Νομίζω πως στην ερώτησή σας εμπερικλείεται και η απάντησή σας την οποία μπορεί να διακρίνει ο κάθε ακομμάτιστος πολίτης. Η καθολική αποτυχία της οικονομικής πολιτικής που εφαρμόσθηκε στην Ελλάδα κατά τα τελευταία 30 χρόνια, τις συνέπειες της οποίας βιώνει σήμερα με οδυνηρό τρόπο η ελληνική αγορά και η κοινωνία, δεν οφείλεται στην επιστημονική και γνωστική ανεπάρκεια των υπουργών των Οικονομικών και των πρωθυπουργών αλλά στην τραγική ανεπάρκεια πολιτικού θάρρους. Στην έλλειψη πολιτικής βουλήσεως να συγκρουσθούν με τα μεγάλα οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα, με τα κατεστημένα και με οπισθοδρομικές συντεχνίες. Επίκεντρο στην άσκηση της πολιτικής τους δεν ήταν το δημόσιο συμφέρον αλλά το περιβόητο « πολιτικό κόστος» χάριν του οποίου γονάτισε ένα ολόκληρο κράτος και ένας λαός.
Οι σπουδαίοι διαπρεπείς οικονομολόγοι ανέλαβαν τις τύχες της Χώρας, κομίζοντες τους βαρύγδουπους τίτλους σπουδών από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού σπουδάσαντες ανέτως με την οικονομική υποστήριξη των ευπόρων, κατά κανόνα, οικογενειών τους. Ο ιδρυτής και αρχηγός του σοσιαλιστικού κόμματος της Ελλάδος, πανεπιστημιακός καθηγητής οικονομίας, αναλαβών την κυβέρνηση το 1981 ακολούθησε την πλέον ακραία, λαϊκιστική, άφρονα δανειστική πολιτική την οποία δεν θα ακολουθούσε και ο πλέον αδαής περί τα οικονομικά διότι δεν θα του το επέτρεπαν οι εσωτερικοί φραγμοί και οι αντιστάσεις του. Ατυχώς δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στους «διαπρεπείς» πολιτικούς.
Αλλά δια ποίο λόγο να εμπιστευθεί ο Λαός τους αξιωματικούς; Οι απόστρατοι αξιωματικοί σήμερα αποτελούν για τη Χώρα μας ένα σημαντικό στελεχειακό δυναμικό. Οι αξιωματικοί διακρίνονται για τη φιλομάθειά τους και η επαγγελματική τους πορεία συνιστά την δια βίου εκπαίδευση. Πλείστοι εξ αυτών έχουν αποκτήσει και πρώτα και δεύτερα πανεπιστημιακά πτυχία καθώς και μεταπτυχιακούς – διδακτορικούς τίτλους. Σε ηλικία 45 -50 ετών εξακολουθούν να επιμορφώνονται σε σχολές και αποκτούν ευρεία αλλά και εξειδικευμένη επιστημονική γνώση ενώ ουδέποτε εγκαταλείπουν την αναζήτηση των οδών που οδηγούν στη γνώση και στη μόρφωση. Πλέον αυτών χαλκέντεροι, εργατικοί, με ήθος και χαρακτήρα , με οργανωτικές και διοικητικές εμπειρίες θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στα κοινά και να αποτελούν πάντοτε μια δεξαμενή στελεχών χρήσιμων στο κράτος και στο λαό. Γιατί όμως έχουν αποκλεισθεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο; Σήμερα μπορεί να βρεί κανείς κάθε είδους ανεπαρκείς προσωπικότητες στη Βουλή με προφανή ακόμη την αδυναμία ανάγνωσης ενός κειμένου. Δεν θα βρεί όμως έναν απόστρατο αξιωματικό. Δεν υπάρχει ούτε ένα έδρανο να τιμήσει κάποιος που φόρεσε στολή και υπηρέτησε την Πατρίδα του.Ο λόγος είναι απλός. Διότι στερείται ενός σημαντικού « προτερήματος». Δεν επωάσθηκε στα κομματικά εκκολαπτήρια. Δεν εκπαιδεύθηκε να θέτει υπεράνω του συμφέροντος του δημοσίου « το συμφέρον της παράταξης». Δεν έμαθε να υποκύπτει στις παράλογες απαιτήσεις των κομματικών συνδικαλιστών. Για τους λόγους αυτούς είναι ακατάλληλος. Είναι ανεπιθύμητος. Είναι απολύτως βέβαιο πως ένας μορφωμένος και ικανός αξιωματικός θα είχε εκτελέσει πολύ καλύτερα το έργο του στο υπουργείο οικονομικών, από έναν διαπρεπή κομματικό οικονομολόγο, διότι θα είχε κτυπήσει τη φοροδιαφυγή, θα είχε περιορίσει τη σπατάλη και θα είχε νοικοκυρέψει τα δημόσια οικονομικά.
Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να οδηγηθούμε σε εκλογές μέχρι τέλος του έτους. Στη περίπτωση αυτή τι θα κάνετε;
Κατά τη γνώμη μας η Χώρα δεν θα οδηγηθεί σε εθνικές εκλογές στο τρέχον έτος. Ωστόσο αν αυτό συμβεί η πορεία η δική μας θα εξαρτηθεί από το μέγεθος των δυνάμεών μας εκείνη την στιγμή. Η ανυποχώρητη πρόθεσή μας είναι να συμμετάσχουμε στις εκλογές με εκλογικούς συνδυασμούς σε όλη τη Χώρα. Καθημερινά εγγράφονται νέα μέλη από όλους τους χώρους και η δύναμή μας διευρύνεται σε όλες τις πόλεις.
Το ερώτημά σας θα απαντηθεί στον κρίσιμο χρόνο και μετά από απόφαση της προσωρινής διοικούσας επιτροπής αφού σταθμίσει και εκτιμήσει τις τρέχουσες συνθήκες.
Υποθετικά πάντα, γίνονται εκλογές και καλείστε να κυβερνήσετε. Στάση πληρωμών και επιστροφή στη δραχμή ή διαπραγματεύσεις με την Τρόικα;
Το ερώτημα που θέτετε αντανακλά στα εκβιαστικά διλήμματα που εντέχνως τίθενται από το κυβερνών κόμμα προς το Λαό προκειμένου να αμβλύνει όσο είναι δυνατόν τις αντιδράσεις του. Από την πλευρά της η αξιωματική αντιπολίτευση μη έχουσα στην πραγματικότητα τίποτε ουσιώδες να αντιτάξει καταφεύγει στο λαϊκισμό. Συναίνεση ζητά η Κυβέρνηση με υποκρισία. « Όχι στο λάθος» κραυγάζει η αντιπολίτευση. «Ζάππειο 2», « Επαναδιαπραγμάτευση», «Επανεκκίνηση της Οικονομίας». Λέξεις χωρίς κανένα νόημα. Όλες για να ικανοποιηθεί το πάθος του Λαού για άμεσες λύσεις. Τι σημαίνει επαναδιαπραγμάτευση; Οι μικροβελτιώσεις στις δανειακές συμβάσεις θα ονομασθούν επιτυχής επαναδιαπραγμάτευση; Και με ποιες δυνάμεις θα υποχρεώσουν τους κολοσσιαίους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς να επαναδιαπραγματευθούν; Ο ανεύθυνος λαϊκισμός συνεχίζεται. Γιατι δεν είναι σε θέση να ορθώσουν εθνική πολιτική. Υποκύπτουν αβασάνιστα σε όσα οι άλλοι απεργάζονται σε βάρος μας. Σήμερα η ελληνική οικονομία, η κοινωνία, το κράτος ολόκληρο βρίσκεται στο επίκεντρο μιας δίνης που οδηγεί στην σκοτεινή άβυσσο του αιώνιου οφειλέτη. Δεν υπάρχει καμία «άμεση» λύση στα φοβερά αδιέξοδα που οδήγησαν οι επιπόλαιες λαϊκιστικές πολιτικές. Η λύση περνάει μόνο μέσα από τη σκληρή και επώδυνη δοκιμασία της παραγωγικής αναδιάρθρωσης. Η οποία δεν θα είναι λύση για την οικονομία αλλά για την ίδια την επιβίωση του Ελληνικού Κράτους για τον αιώνα που ζούμε. Δεν είναι δυνατό να συνεχίσει να ζει το Ελληνικό Κράτος με το γιγαντισμό του τριτογενούς τομέα. 6 εκατομμύρια πληθυσμού στην Αθήνα και τα υπόλοιπα 5 στην υπόλοιπη επικράτεια. Το επείγον σήμερα είναι να εκπονηθεί και εφαρμοστεί ένα εθνικό σχέδιο( που όφειλαν οι διαπρεπείς να έχουν συλλάβει και εκτελέσει) ορθολογικής γεωγραφικής ανακατανομής του Ελληνικού πληθυσμού. Σχέδιο με το οποίο σε μια 15ετία θα έχει αρχίσει εκ νέου δυναμικά η παραγωγική διαδικασία. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι στο Λεκανοπέδιο αναζητούν το δρόμο και τον τρόπο για την επιστροφή στην επαρχία. Αυτοί αποτελούν ένα καταπληκτικό παραγωγικό δυναμικό το οποίο εγκλωβίζεται στα πεπερασμένα και ασφυκτικά όρια του τερατώδους αθηναϊκού τριτογενούς τομέα. Η αναζωογόνηση της ελληνικής επαρχίας θα δώσει τη λύση. Οι άνθρωποι της επαρχίας, αυτή η πολύτιμη πηγή πνευματικού πλούτου, ηθών και ελληνικού πολιτισμού θα δώσουν και πάλι τη λύση στη σημερινή παραζαλισμένη υπερκαταναλωτική κοινωνία. Μέχρι τότε η χρεοκοπία θα μοιάζει η λιγότερο βάναυση λύση.
Πως γεννήθηκε η ιδέα δημιουργίας του κόμματος;
Η ιδέα γεννήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στη Θεσσαλονίκη σε μια συγκέντρωση αποστράτων αξιωματικών αποφοίτων της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων. Στη συγκέντρωση αυτή ήταν έκδηλη η επίμονη αναζήτηση λύσεων στα αδιέξοδα και στα προβλήματα. Λύση η οποία δεν άργησε να διαφανεί. Σε όλους είχε σχηματισθεί μια αντίληψη για πολιτική δραστηριοποίηση ως έσχατης κα μη απομενούσης άλλης λύσεως. Ταχέως οργανώθηκε ένας πυρήνας αποστράτων αξιωματικών οι οποίοι προχώρησαν στην πρόσκληση αποστράτων αξιωματικών σε συγκέντρωση στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη την ίδια ημέρα και ώρα στις 15 Αυγούστου 2011. Παρά το γεγονός ότι η ημέρα ήταν η δυσκολότερη του χρόνου υπήρξε δυναμικό παρόν από πλήθος αποστράτων και άλλων πολιτών. Με πίστη στο συμβολισμό της ημέρας. Καθόσον παρέπεμπε στην ιστορική πρωτοβουλία του Στρατιωτικού Συνδέσμου το Δεκαπενταύγουστο του1909, ο οποίος με τη τολμηρή ενέργεια του έδωσε την ώθηση για τη φοβερή εκείνη δεκαετία του 1910-1920, με την απελευθέρωση των ελληνικών εδαφών και πληθυσμών.
Η ιδέα πιστεύουμε ότι υπάρχει σε όλους τους Έλληνες. Πρέπει να τερματισθεί το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα εξουσίας, βαριά ένοχο και υπεύθυνο και να αναδειχθούν νέες υγιείς, τίμιες και ειλικρινείς προς το Λαό πολιτικές δυνάμεις. Αμόλυντες από την ανίατη κομματική ασθένεια. Οι δυνάμεις αυτές βρίσκονται σήμερα στο σώμα του Λαού αφανείς ωστόσο πολύ σύντομα θα εμφανισθούν δυναμικά. Η πλατεία του περασμένου Ιουνίου έδειξε πως ο Λαός δεν ανέχεται πλέον την κομματοκρατία και τη βουλευτοκρατία. Αλλά η πλατεία δεν μπορεί να αναδείξει τις δυνάμεις αυτές. Γιατί και εκεί επικράτησε η ανευθυνότητα και ο νεοελληνικός χαβαλές που ακύρωσε το γνήσιο λαϊκό ξέσπασμα. Χρειάζεται μόνες τους οι δυνάμεις αυτές να βγούν μπροστά , να εκτεθούν και να αναλάβουν το βαρύ φορτίο.
Πότε θα δώσετε στη δημοσιότητα το καταστατικό;
Την 21η Νοεμβρίου 2011 το απόγευμα θα παρουσιάσουμε στον Ελληνικό Λαό το όνομα του νέου κόμματος, το έμβλημα, το καταστατικό και την ιδρυτική διακήρυξη. Την ημέρα της εορτής των εισοδίων της Παναγίας αλλά και της εορτής των Ενόπλων Δυνάμεων. Με θρησκευτικό και εορταστικό συμβολισμό θα προχωρήσουμε σ’ αυτήν την πολιτική πράξη που όμοιά της δεν έχει γνωρίσει η ελληνική πολιτική ζωή. Ένα πολιτικό κόμμα με πρωτοβουλία αποστράτων αξιωματικών το οποίο τουλάχιστον να διεκδίκησε τη ψήφο του Λαού.
Για την προώθηση των διεργασιών μας οργανώνουμε συγκέντρωση την 18 Σεπτεμβρίου 2011, ημέρα Κυριακή και ώρα 11:00 στο ξενοδοχείο ΟSCAR, στην Αθήνα, στάση ΜΕΤΡΟ « Σταθμός Λαρίσης». Οι ενδείξεις μας είναι ότι θα υπάρξει μεγάλη συμμετοχή. Καλούμε όλους τους αποστράτους αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και κάθε Έλληνα και Ελληνίδα που πιστεύουν ότι ήρθε η ώρα το φαύλο πολιτικό σύστημα εξουσίας να τερματίσει το βίο του και τη θέση του να πάρουν οι νέες δυνάμεις που θα ξεκολλήσουν τη Χώρα από το καταπιεστικό αδιέξοδο.
Με πίστη στο δημοκρατικό πολίτευμα δημιουργούμε τη νέα, γνήσια, αυθόρμητη, ειλικρινή , πατριωτική, λαϊκή και δημοκρατική πολιτική φωνή στην Πατρίδα μας.
4 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 20:43
Εύχομαι κάθε επιτυχία σε αυτό το εγχείρημα,τεράστια τα προβλήματα και δεν εννοώ τα οικονομικά προβλήματα εννοώ το κατεστημένο που έχει πατρονάρει αυτές τις δυνάμεις.
Χρειάζεται γενναιότητα για να είσαι ελεύθερος αλλα είμαι σίγουρος ότι τα έχουν μετρήσει διότι κατα την διάρκεια της καριέρας τους τα έχουν συναντήσει και αρκετοί απο αυτούς θα τα έχουν και αντιμετωπίσει.
9 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 12:30
Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για ίδρυση <>.
Ουδείς λογικά και δημοκρατικά σκεπτόμενος δύναται να αμφισβητήσει το δι-καίωμα αυτό, διότι και οι απόστρατοι αξιωματικοί αποτελούν ένα δυναμικό και αξιόλογο τμήμα της Ελληνικής Κοινωνίας και του τρίτου στοιχείου [ Λαός –Χώρα –Εξουσία] κάθε συντεταγμένης Πολιτείας, όπως στην Ελληνική Δημοκρατία..
Όμως θέλω να επισημάνω στους ασκούντες την πρωτοβουλία, της οποίας τον πυρήνα της πολιτικοκοινωνικής σημασίας και αξίας, μέσα σε ένα Δημοκρατικά λειτουργικό πλαίσιο, συμμερίζομαι και στηρίζω απόλυτα.
Επίσης θέλω να πιστεύω ότι πριν από την εκδήλωση της πρωτοβουλίας, έχουν εκτιμηθεί – υπολογιστεί – αξιολογηθεί όλοι παράγοντες και υποπαράγοντες [ οι-κονομικοί, οργανωτικοί κ.λπ. ], που επηρεάζουν την όλη πρωτοβουλία.
ΠΡΟΣΟΧΗ επιχειρείται η χρήση του όρου <>.
Εάν η πρωτοβουλία σας δεν έχει εξασφαλίσει τις βασικές προϋποθέσεις, όποτε μια αποτυχία θα προκαλέσει δυσμενείς πολύ συνέπειες στον ανωτέρω <> και δεν νομίζω ότι νομιμοποιείστε προς τούτο. Ακόμη φρονώ ότι ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΤΑΞΗ της ΣΣΕ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ να καλύψει – εκφράσει τον ανωτέρω ΤΙΤΛΟ. Ειλικρινά σας εύχομαι καλή επιτυχία και ευελπιστώ ότι η αυτογνωσία, η αυτοκριτική και ο ρεαλισμός θα επικρατήσει και θα αποδειχτεί πολύ ευεργετικά και ωφέλιμα ότι το <> είναι συμβατό με την Ελληνική Δημοκρατική κοινωνία.
30 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 23:27
Κύριε Υπουργέ επί της εθνικής Άμυνας της Ελλάδας, δεν δικαιούστε μόνον σεβασμό από τον Έλληνα Αξιωματικό, οφείλετε και εσείς ομοίως προς αυτόν, μέσα στο Δημοκρατικό πλαίσιο του Πολιτεύματός μας. Θέλω να πιστεύω ότι έχετε συνείδηση ότι ασκείτε την αναγκαία και Δημοκρατική επιστασία, εκ μέρους του Ελληνικού Λαού, στο υπουργείο των ένοπλων Ακριτών της Χώρας, των οποίων οι καθημερινές θυσίες είναι πολύ γνωστές και διαφέρουν από όλες των άλλων υπουργείων’. Πολύ καλά γνωρίζετε ότι κάθε βράδυ τα φωτά του Υπουργείου σας είναι αναμμένα, γιατί η εργασία – αποστολή συνεχίζεται.
Πολύ καλά γνωρίζετε ότι η ισχύς όλων των άλλων Υπουργείων βασίζεται – εξαρτάται από την ισχύ του Υπουργείου, που εσείς προΐσταστε.
Θέλω να πιστεύω ότι όταν κατέρχεστε στο Β`υπόγειο το συνειδητοποιείτε δεν είναι κακό να το δηλώνετε, θα έλεγα είναι αναγκαίο και πολύ καλά γνωρίζετε ότι αυτό που εσείς βιώνετε στον χώρο αυτό είναι δύσκολο να το βιώνει άλλος Υπουργός.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτοί που εισήλθαν και ζητούσαν να εγχειρίσουν το Υπόμνημα τους στην Ηγεσία των εν. δυνάμεων, αυτή τελούσε κάποτε υπο την Διοίκηση τους.
Όλα τα ανωτέρω νομιμοποιούμαι να τα ομολογώ, μετά την δήλωση σας στην Βουλή, δεδομένου ότι έχω έννομο, πολιτικό, κοινωνικό και πατριωτικό συμφέρον.
30 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 23:57
Είμαι βέβαιος ότι η εκλεκτή και άξια ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων μας ενημερώνει τον κ. Υπουργό, ότι η ίδια οργή, που εξέφρασαν αυτοί που εισήλθαν στον προαύλιο χώρο του υπουργείου [ ομολογώ ατάκτως και απαραδέκτως], ενδεχομένως να διέπει και τους εν ενεργεία, ασχέτως εάν η πλήρης συναίσθηση του καθήκοντος τους δεν επιτρέπει εκδήλωση. Να θυμάται ο κ. Υπουργός ότι αυτούς που εξύβρισε, αυτοί θα οδηγήσουν εάν χρηστεί τον ανθό του Έθνους στη φωτιά με το ατσάλι.
Δεν διεκδικώ να διδάξω στον αξιότιμο. κ υπουργό ούτε Δημοκρατική ούτε πατριωτική συμπεριφορά, ούτε όμως αυτός δικαιούται να εκφράζεται απρεπώς για αυτούς που ανάλωσαν όλη την ικμάδα του βίου τους στον βωμό του καθήκοντος, δηλαδή στην διδαχή και εξάσκηση εκείνης της τέχνης, που είναι απολύτως αναγκαία για την ειρήνη, τη δημοκρατία, την ελευθερία και την ευημερία όλων των Ελλήνων και την δική του και την δική μου.
5 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 08:43
ΓΙΑ ΕΜΒΛΗΜΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΑΒΕΡΩΦ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ η ΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑΡΕΔΕΣ.. ΚΑΘΗΣΤΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΑΣ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ . ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΧΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΘΥΜΙΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
27 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 21:14
Ακριβώς που ήσασταν τόσα χρόνια!!!!!!!!!???????? Μήπως οι μεν ευδοκίμως τερματίσαντες θέλετε να συνεχίσετε να κάνετε τις επικύψεις σας από άλλο μετερίζι,ενώ οι υπόλοιποι συνεχίζετε να μας περιγελάτε αφού εξασφαλίσατε το εφάπαξ σας γονατίζοντας τα ταμεία μας? κοιτάξτε να σώστε τη συνείδησή σας και μεις τα κορόιδα- κατά σας-θα συνεχίσουμε όπως πάντα ρομαντικά να φυλάμε Θερμοπύλες!
30 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 20:15
Το ταμείο το δικό σου πλήρωσε το εφάπαξ το δικό μου ? σταμάτα να παριστάνεις τον ηλίθιο και κούνα το κεφάλι σου εμείς έχουμε πληρώσει εισφορές που εσύ δε θα πληρώσεις ούτε σε 3 ζωές αν αυτοί που διαχειριζόταν τα χρήματα των ταμείων σας τα έπαιξαν στα ζάρια δεν ευθυνόμαστε εμείς.
30 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 21:02
Δε θέλω να πέσω στο επίπεδό σου!Ίδιες και ανάλογες με τα χρόνια υπηρεσίας (31)πληρώνω και εγώ και ευτυχώς το δικό μου Ταμείο δεν είχε πολλά λαμόγια!Καλό είναι να μη το παίζεις πονηρός !τέτοιους είχαμε πολλούς!
5 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 14:26
λεει:
»αλλά στην τραγική ανεπάρκεια πολιτικού θάρρους. Στην έλλειψη πολιτικής βουλήσεως να συγκρουσθούν με τα μεγάλα οργανωμένα ..»
και ερωτω
εσεις που ποτε δεν ειχατε το θαρρος να διαφωνισετε με τον καθε ΥΠΕΘΑ, και να συγκρουστητε με τα δικα σας οργανωμενα συμφεροντα…………. πως θα το κανετε τωρα;; την στιγμη μαλιστα που ειστε ηδη κοματικοποιημενοι οι περισοτεροι και χρωστατε στα κομματα σας: βαθμους-μεταθεσεις-αποσπασεις….κτλ
εκτος εαν ειναι ενα τρυκ της ΝΔ, για να μαζεψει τον κοσμο απο τον ΛΑΟΣ.
θα δουμε!
παντως εαν ειναι ειλικρηνα τα αισθηματα σας το ξεκινησατε πολυ λαθος!!
5 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 19:14
<>;
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;
Σας παρακαλώ πολύ περισσότερη προσοχή. ΝΑ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ γιατί το θεωρώ ΛΑΘΟΣ γραφής εκ παραδρομής.
Ένα κόμμα Αξιωματικών εκτιμώ ότι είναι πολύ σοβαρή ΥΠΟΘΕΣΗ και την στηρίζω, αλλά με έντονα και πολύ έκδηλα μηνύματα της Δημοκρατίας προς αποφυγή παρεξηγήσεων
9 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 14:19
γιατι ντρέπεσαι να πεις ότι είσαι αξκος του Πολεμικού Ναυτικου και χρησιμοποιείς το επάγγελμα του Δικηγόρου που ποτε δεν άσκησες; Κρίμα και έκανες τον κάποιον όταν ήσουν στην ενέργεια………
9 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 15:20
Φίλε Ανώνυμε,
μην με φέρνεις σε δύσκολη θέση σε παρακαλώ. Πες τη γνώμη σου χωρίς αναφορά σε άλλον σχολιαστή. Όπως επίσης ξαναγράψε το άλλο σχόλιό σου και θα το αναρτήσω κανονικά. Βγάλε από μέσα έναν χαρακτηρισμό που έγραψες.
Μην φτάνουμε να χαλάμε τις καρδιές μας τώρα.
Φιλικά / Λουκάς
9 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 17:33
Αγαπητέ κ. Λουκά, νομίζω ότι συμφωνείτε ότι η ελεύθερη έκφραση απόψεων και γνωμών είναι συμβατή με την επωνυμία και όχι με την ανωνυμία. Η ανωνυμία εκτιμώ ότι κάτι φοβάται, δηλαδή την αλήθεια, το φως και αυτό εκτιμώ ότι πρέπει να προβληματίζει όλους μας. Αυτοί που προτιμούν την ανωνυμία, δικαίωμα τους σεβαστό, κατά κανόνα καλοί – καλόπιστοι άνθρωποι και συμπαθώ και εκτιμώ ιδιαιτέρως και δικαιούνται τη συμπαράσταση όλων μας. και εύχομαι να απαλλαγούν από ενδεχόμενες κοινωνικές φοβίες, οι οποίες είναι δυνατόν να ξεπεραστούν μόνο μέσα σε μία κοινωνία στην οποία θα λειτουργεί η Δημοκρατία με κοινωνική και πολιτική Δικαιοσύνη στην οποία κυρίαρχα θα λειτουργεί η ισονομία και η ισοπολιτεία. Πως εξασφαλίζονται αυτές οι αξίες;
Όταν γίνουμε πολίτες ενεργοί και αναβαθμίσουμε το Δημοκρατικό φρόνημα μας και αρχίσουμε να ελέγχουμε αυτούς που επιλέγουμε να μας κυβερνούν, οι οποίο από διοριζόμενοι διαχειριστές των θεμάτων μας, καταστήσαμε αυτούς Άρχοντές μας, ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ..
28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 15:21
Και τους αφήνουμε να μας καταδυναστεύουν!Καλά παθαίνουμε αφού θάψαμε μέσα μας το θάρρος των προγόνων μας και αποβάλαμε τα πανάρχαια γονίδια μας για τις ΒΜW,MERCEDES κλπ.
9 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 16:48
Αγαπητέ κύριε , δεν υπηρέτησα στο ένδοξο Ναυτικό, νομίζω ότι αναφέρεστε στο Ναύαρχο, ο οποίος υπήρξε υπόδειγμα ήθους και ικανότητας και τίμησε το Ναυτικό.
Λυπάμαι για το επίπεδο επικοινωνίας σας και αν είστε αξιωματικός λυπάμαι δύο φορές
28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 15:16
Αγαπητέ Ταξίαρχε της Ε.Α ,δυστυχώς ο 091419 ΣΕΠΤ ΟΧΙ μόνο δεν ξέρει τι παει να πει Αξιωματικός αλλά ούτε να το προφέρει μπορεί ούτε και να το γράψει! Όσο για άλλο ένα κόμμα ακόμα είτε αξιωματικών είτε εκπαιδευτικών είτε δικαστικών ποσώς απασχολεί την κοινωνία !Χρειαζόμαστε ένα κόμμα ΑΝΘΡΏΠΩΝ ,ο νοών νοείτω.
3 Οκτωβρίου, 2011 στο 17:02
Αγαπητέ μου, το Γραφείο μου λειτουργεί για πολλά χρόνια στον Πειραιά, Αλκιβιάδου 117.Αναμένω να ζητήσεις συγνώμη, εάν έχεις την δύναμη. Εγώ πάντως θα συνεχίσω να σε σέβομαι, ως συνάνθρωπο μου, γιατί το επιβάλλει ο πολιτισμός μου
5 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 20:41
καλησπερα σε ολους ειμαι 41 χρονων εμπορος και με οικογενεια ευχομαι τα καλητερα στην ελληνικη προσπαθεια που ολοι μαζι θα κανουμε να φερουμε τα κατω της ΕΛΛΑΔΑΣ μας επανω σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου δεινετε και παλι το δικαιωμα να ελπιζω οτι η πατριδα μου θα ξεβρωμισει ολοι μαζι για μια ΕΛΛΑΔΑ που ολοι θα σεβονται ………. να ειστε καλα
6 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 15:34
κ. Λουκά επιτρέψτε μου, για άλλη μία φορά, να παρεξηγηθώ, από μονόπλευρους αναγνώστες. Τούτη τη φορά, θεωρώ, ότι αξίζει τον κόπο.
Κόμμα Ελλήνων Αποστράτων Αξιωματικών!
Ας κάνουμε μία υπόθεση: θα μπορούσε να τεθεί τέτοιο θέμα, εάν η Τουρκία δεν διεκδικούσε εδάφη ελληνικά; Το ίδιο, κρυφά ή φανερά η Βουλγαρία-ΦΥΡΟΜ- Αλβανία; Εάν ΗΠΑ-Ισραήλ-Αγγλία- Γερμανία δεν επέμεναν σε νέα κατοχή της χώρας μέσα από μνημόνια και συμβόλαια εκμετάλλευσης των πλουτοπαραγωγικών πηγών της; Πολύ δε περισσότερο, εάν τα κυβερνητικά κόμματα, διέθεταν κοινή στρατηγική και κοινό πολιτικό σχεδιασμό υπεράσπισης της χώρας από κάθε επιβουλή; Αδιαμφισβήτητα όχι, διότι σε αυτήν την περίπτωση, και οι απόστρατοι αξιωματικοί θα συνέβαλαν από θέσεις ελλήνων πολιτών με εμπειρία στα στρατιωτικά ζητήματα, ο καθένας από τις γραμμές του κόμματος επιλογής του, στο μεγάλο ζήτημα της εθνικής μας ανεξαρτησίας. Τι συμβαίνει σήμερα και ζητάνε την ψήφο του ελληνικού λαού για να φτάσουν και ως εκφραστές του στο ελληνικό κοινοβούλιο; Καταθέτω την προσωπική ανάλυση την οποία έκανα, όταν διάβασα την είδηση.
Εάν στην Ελλάδα είχαμε, ως έθνος, ολοκληρώσει την εθνική μας ανεξαρτησία και δεν αντιμετωπίζαμε ζητήματα εθνικής επιβουλής, αλλά το κοινωνικό ζήτημα απονομής κοινωνικής δικαιοσύνης ,ίσως, τότε η δράση των Απόστρατων Ελλήνων Αξιωματικών για τη δημιουργία κόμματος να αντιμετωπιζότανε από πολλές πλευρές ως προσπάθεια αλλοίωσης του Δημοκρατικού πολιτεύματος προς συντηρητικότερη κατεύθυνση φασίζουσας εκδοχής του.
Η Ελλάδα, εντούτοις, αν και χώρα Δημοκρατικής Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, υπολείπεται στην ολοκλήρωση της εθνικής της ανεξαρτησίας από καταβολής του ελληνικού κράτους έως σήμερα, εξαρτώμενη από τις ισχυρές ευρωατλαντικές δυνάμεις, με δούρειους ίππους εκφοβισμού και υποταγής της την Τουρκία-Αλβανία-Βουλγαρία-ΦΥΡΟΜ πρόσφατα.
Η δε συγκλονιστική ιστορία της η οποία γράφεται σήμερα με μαύρα γράμματα, επιβεβαιώνει τη θέση ότι καμία πολιτική ηγεσία της από καταβολής του ελληνικού κράτους, με εξαίρεση την περίοδο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, δεν κατάφερε ούτε κατά το ελάχιστο να «εκμεταλλευτεί» τη σπουδαία γεωπολιτική θέση της, και με στρατηγικό σχεδιασμό και συνέπεια στην υλοποίησή του, να συνδράμει στην ολοκλήρωση της εθνικής της ανεξαρτησίας.
Στις μέρες μας, της διάλυσης, ουσιαστικά, όχι μόνο της οικονομίας της χώρας, αλλά, μέσω αυτής του ελληνικού κράτους, αναμφίβολα επανατίθετα,ι και με οξύτερο τρόπο, θέμα ανεξαρτησίας και λαϊκής κυριαρχίας. Εν τάχη να αναφέρουμε, ότι το νέο καθεστώς συγκυβέρνησης με τους δανειστές της οι οποίοι απαιτούν και εδάφη της έναντι των δανεικών, αλλά και η «κατοχή» συμβολαίων από ΜΙΑ μόνο εταιρία αμερικανοισραηλινών συμφερόντων εκμετάλλευσης των ελληνικών πηγών ενέργειας σε Αιγαίο και κρητικό πέλαγος,αποδεικνύουν το βάθεμα της εξάρτησης της χώρας, αλλά και κυρίως, το μεγάλο έλλειμμα πολιτικής διεξόδου από το εθνικό μας αδιέξοδο.
Εάν έτσι έχουν τα πράγματα, γιατί η παρουσία στο ελληνικό κοινοβούλιο ανθρώπων από τις ΕΔ οι οποίοι έχουν υποστεί στο «πετσί» τους τις συνέπειες εξάρτησης της χώρας, να μην είναι σημαντική, μπροστά στην διαχρονικά υποτελή στάση των κυβερνητικών κομμάτων έναντι των ισχυρών… κουρσάρων της; Όταν,επιπλέον, και τα υπόλοιπα κόμματα στο ελληνικό κοινοβούλιο δεν διαθέτουν όραμα ολοκλήρωσης της εθνικής μας ανεξαρτησίας, αλλά αναλώνονται στην «στρατηγική» κριτικής των κυβερνώντων και διεκδικήσεων από αυτούς. Τα μεν ΛΑ.ΟΣ – Μπακογιάννη- Κουβέλης να καλούν σε συγκυβέρνηση… σωτηρίας, τα δε ΚΚΕ- ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ σα να μην κατοικούν στην Ελλάδα, να ελαχιστοποιούν την παρουσία τους με την επιμονή «όνου» στην ιδεατή «τους» ριζική αλλαγή του κοινωνικού συστήματος, η πρώτη πλευρά… επαναστατικά, η δεύτερη… ειρηνικά, με την Ελλάδα και τους Ελληνες κάτω από τη βαριά «μπότα» των προτεκτόρων της να γίνονται πιο εξαρτημένη η πρώτη και πιο φτωχοί οι δεύτεροι!
Εξάλλου, πάντα, έκανε το λάθος η ελληνική Αριστερά να «χαρίζει» τις ελληνικές ΕΔ, στην ελληνική κεφαλαιοκρατία και τα κυβερνητικά της κόμματα, λησμονώντας και την δική της ιστορία. Λησμονώντας ότι ο Στρατηγός Στέφανος Σαράφης, ο οποίος αγωνίστηκε μέσα από τις γραμμές της για το δικό της όραμα εξουσίας, και τον οποίο δολοφόνησαν οι αγγλοαμερικάνικες μυστικές υπηρεσίες διότι ακριβώς δεν ήθελαν να ακούγεται η φωνή του στο ελληνικό κοινοβούλιο, ήτανε ανώτατος αξιωματικός των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και τις γνώσεις εξ αυτής της ιδιότητας του πρόσφερε στο δικό της… στρατό.
Αλλά και στα χρόνια του μεσοπολέμου, Έλληνες Αξιωματικοί κάλεσαν το Βενιζέλο στην Αθήνα, στήριξαν την προθυπουργοποίησή του προκειμένου να αναλάβει τον αγώνα απελευθέρωσης των ελληνικών εδαφών υπό τουρκική και βουλγαρική κατοχή και ένταξής των στην Ελληνική Επικράτεια.
,Δικαιωματικά, ιστορικά σκεπτόμενοι, οι Έλληνες Απόστρατοι Αξιωματικοί, με την πολιτική τους απόφαση δημιουργίας κόμματος, εκφράζουν άρνηση στο να αποδεχτούν να είναι ως συνταξιούχοι, «φαντάροι» της πολιτικής σιωπής.
Και εντέλει, γιατί να είναι χειρότεροι από εκείνους τους έως σήμερα εκπροσώπους μας στο ελληνικό κοινοβούλιο, οι οποίοι επέτρεψαν να καταλήξει η χώρα σήμερα σε προτεκτοράτο των ισχυρών ευροατλαντικών αυτοκρατόρων;
6 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 16:14
Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες.
Όπως πιθανόν έχετε δει αριστερά και δεξιά στις «κολώνες» υπάρχουν διάφορες συνεντεύξεις που κάποιοι κύριοι μου έκαναν τη τιμή και έδωσαν. Αυτές δεν έγιναν με τη γνωστή δημοσιογραφική «σκοπιά» (διάλογος από κοντά – δεν είμαι δημοσιογράφος εξάλλου) αλλά μέσω μερικών ερωτήσεων που έστειλα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Έχω σαν αρχή να μην αναρτώ κομματικές ειδήσεις, εκτός σπανίων εξαιρέσεων. Εδώ όχι μόνο έκανα εξαίρεση, αλλά ζήτησα και συνέντευξη (ηλεκτρονική). Όπως καταλαβαίνετε τη θεώρησα ως ενδιαφέρουσα τη συγκεκριμένη κίνηση.
Το ότι οι μισές ερωτήσεις θεωρήθηκαν από κάποιους «σκληρές» δεν σημαίνει πως είχα τη διάθεση να προσβάλλω τη προσπάθεια των Απόστρατων Αξιωματικών. Απλώς μετέφερα τα ερωτήματα πολλών συμπολιτών μας.
Ο κος Νικόλαος Αλικάκος δεν ενοχλήθηκε καθόλου από τις ερωτήσεις. Απεναντίας, του δόθηκε η ευκαιρία να απαντήσει ευθέως σε ερωτήματα που αρκετοί τα χρησιμοποιούν και ως υπονοούμενα.
Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο ίδιος.
Επίσης αν τύχει και διαβάσετε και τις άλλες συνεντεύξεις, στη πλειοψηφία τους οι ερωτήσεις έγιναν βασισμένες στη λογική να βγει κάποια είδηση. Και βγήκαν πολλές. Μέσα στη μέρα θα τις προβάλλω με ειδική ανάρτηση.
Το αν οι Έλληνες Απόστρατοι Αξιωματικοί κάνουν καλά που θα κατέβουν στο πολιτικό στίβο της χώρας, θα το κρίνει ο λαός.
Και ολοκληρώνοντας θέλω να είμαι δίκαιος. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι. Εγώ είμαι υπέρ του να ξηλωθεί ολόκληρο το σημερινό πολιτικό σύστημα. Και αυτό δεν γίνεται αν δεν ιδρυθούν και νέα κόμματα.
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.
Φιλικά / Λουκάς Δ. Συμπεράς
https://gdailynews.wordpress.com/
6 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 18:14
κ. Λουκά καλησπέρα σας.
Από δικό μας λάθος σχολιάσαμε ως «ανώνυμος».
Κατερίνα Χριστοδουλάκη Κοπασάκη
6 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 18:19
Είναι μεγάλο λάθος το ότι δεν υπάρχουν απόστρατοι στη Βουλή, θα έπρεπε να έχουν εκεί μέσα σημαντική παρουσία. Δεν είμαι ούτε διξιός ούτε αριστερός. Μου αρέσει και αυτή η κίνηση, και η κίνηση του Δημαρά με τον Κουβέλη. Γιατί δεν κάνουν ένα συνασπισμό οι απόστρατοι μαζί με Δημαρά, Κουβέλη και άλλους καθαρούς μικρούς; Αν πάει και ο Καμμένος και μερικοί καθαροί ακόμα μαζί τους θα βγουν πρώτο κόμμα.
Προσοχή στα αντιδυτικά και αντισημιτικά σύνδρομα. Στην εποχή που περνάμε, μαζί με τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, το Ισραήλ και άλλες χώρες μπορούμε να κάνουμε μεγάλη αντεπίθεση.
7 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 00:42
ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ η ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ η ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΤΡΥΦΩΝΑ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΕΝΙΖΕΙ
7 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 23:03
ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΑΡΧΗ, ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΑΓΑΠΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ
ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ
ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΜΕ
ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΝΙΩΣΑΜΕ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
ΕΓΩ ΑΝΤΙΔΡΩ
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΙ ΟΧΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΕΛΥΤΗ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΪΖΗΝΙΔΕΣ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΜΑΙ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΖΩ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΣΑΛΑΚΩΣΑΝ ΣΤΑ ΠΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.
ΘΕΛΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΙΩΣΩ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΙΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΩΝ.
ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ.
ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΨΕΜΑΤΟΣ ΞΕΧΕΙΛΙΣΑΝ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΝΙΞΕΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΝΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΘΕΛΩ ΕΙΡΗΝΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΥΜΑΡΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.
ΘΕΛΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΔΟΛΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.
ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΞΙΖΩ
ΤΑ ΑΞΙΖΩ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΩΣ ΕΛΛΗΝ, ΩΣ ΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΖΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ.
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !!!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΟΙ ..ΜΑ ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ..
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ
8 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 23:21
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ.
ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
8 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 14:09
Καπετάνιο, και ελάχιστοι να μείνουμε σαν Ελλαδίτες, ο Ελληνισμός σαν πολιτιστικό κύμα έχει απλωθεί σε όλη την οικουμένη, και έχει μέλλον.
21 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 13:47
ΕΤΣΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
25 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 12:17
Τα εγκληματα στον καιρο της ειρηνης ειναι συνηδειτα και χειροτερα απο τα εγκληματα στον καιρο του πολεμου.
26 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 14:11
Μήπως να έρθει ο Κωνσταντίνος ΙΙ πίσω μιας και όλα αυτά τα χρόνια δοκιμάσαμε τους δημοκράτες -απατεώνες πολιτικούς;
—————-
Αν και μου κάνει εντύπωση οτι δεν έχει υπάρξει δήλωση απο μέρους του σχετικά με τις απειλές της Τουρκίας η σχετικά με την στημένη (απο τα γνωστά κέντρα) οικονομική κρίση στην Ελλάδα!!
Οι απόστρατοι αξιωματικοί τι γνώμη θα είχαν για ενα νεο πολιτικό κόμμα το οποίο θα υποστήριζε την βασιλευομένη δημοκρατία ως πολίτευμα της Ελλάδος;
26 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 15:16
φιλε George Kemkas εντελως ακυρο αυτο που λες.
Εδω ειπαμε να παμε καλυτερα , οχι να γυρισουμε
στα σκατα του παρελθοντος!
Αναξιο λογου και σκεψης, ο γραφικοτατος τυπος
που το παιζει βασιλιας δεν εχει θεση σε αυτην την χωρα.
δεν εχω τιποτα με το θεσμο της Βασιλειας,
εχω με τους καθε τυχαρπαστους που το παιζουν Ελληνες.
27 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 22:44
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΕΣ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΜΜΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ. ΜΟΝΟ Ο ΓΡΑΨΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΣΑΝ.
1 Οκτωβρίου, 2011 στο 23:14
Τόσον η σοβαρότητα και αξία αυτής της Ιστοσελίδας, όσον και η σπουδαιότητα του προβαλλομένου θέματος απαιτούν έστω και στοιχειώδη ευγένεια στην επικοινωνία,. Κάποιοι συμπαθείς, τουλάχιστον σε εμένα αναγνώστες, που προκαλούν με ύβρεις, τους παρακαλώ πολύ να διατηρήσουν τον αυτοσεβασμό τους, όταν διαφωνούν και δεν είναι κομψό και ευγενικό να καταλήγουν σε ύβρεις, επειδή με αυτό τον τρόπο προσβάλλεται μόνο αυτός που υβρίζει και όχι αυτός στον οποίο απευθύνονται οι αδικαιολό γητες ύβρεις. Δύνανται να διαφωνούν χωρίς να υβρίζουν , διότι δεν επιτρέπεται από οποιονδήποτε να αγνοείται και να παραβιάζεται ο πολιτικός Πολιτισμός μας.
οποιονδήποτε
19 Οκτωβρίου, 2011 στο 00:32
απο σημερα που το εμαθα ειμαι μαζι σας,μπορειτε να υπολογιζετε σε μενα,θα ειναι απο τις ελαχιστες φορες που η ψηφο μου θα εχει νοημα.
ΣΤΡΑΤΟΣ Μ
Ο ΜΑΚΕΔΩΝ
19 Οκτωβρίου, 2011 στο 00:35
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΗΜΟ¨:
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
19 Οκτωβρίου, 2011 στο 10:43
Ο σαρκασμός ακόμα και ενεργειών το αποτέλεσμα των οποίων δεν έχουμε διαπιστώσει ή την κακήν προαίρεση,είναι ίδιον του χαρακτήρα των Ελλήνων,έτσι και για το εν λόγω κόμμα υπάρχει τρικυμία στο κρανίο μας διότι αναμιγνύομαι τις προϋποθέσεις που ίσχυαν προ 40 ετών με τις σημερινές που δεν έχουν καμία σχέση.
Με το γεγονός ότι τα εσω-κοινοβουλευτικά πολιτικά κόμματα έχουν φθαρεί,μηδενός εξαιτουμένου,δημιουργείται ένα πολιτικό κόμμα απο ανθρώπους που κατά τεκμήριο αγαπούν τα πατροπαράδοτα έθιμα των Ελλήνων με την βοήθεια των οποίων επιβίωσε στο διάβα των αιώνων το έθνος μας,έχουμε υποχρέωση σαν καλοπροαίρετοι πολίτες να διαβάσουμε τις αρχές τους να τους παρακολουθήσουμε για να πούμε ναί ή όχι στην εκλογή τους.
Θεωρώ ότι αυτή είναι η λογική σειρά των γεγονότων και για τα υπόλοιπα κόμματα που θα παρουσιασθούν με την ελπίδα ότι αυτοί θα μας βοηθήσουν να βγάλουμε την χώρα μας απο το τέλμα της διάλυσης.
Φαντασθήτε ότι οι Αλβανοί ή οι Βούλγαροι έχουν πάρει σειρά πίσω απο τους Τούρκους για να σκυλεύσουν το σώμα της Ελλάδας και εμείς πέρα βρέχει,κολλημένοι στις διαφορές μας.
Αυτή την στιγμή απαιτείται ψυχραιμία,ενότητα,ομόνοια ειδ΄άλλως θα χαθούμε και η ιστορία θα λέει ότι κάποτε υπήρχαν οι Έλληνες κλπ,κλπ.
Δεν προσφέρει τίποτα οσαρκασμός ή εχθρότητα προς τον πολιτικό αντιπαλό μας,οι ξένοι έχουν διαβάσει τον χαρακτήρα μας και μας κτυπούν στα ελλατώματά μας,θέλουν να μας διαλύσουν οι Αγγλοσάξωνες ιδιαίτερα τώρα που θα αντληθούν οι υδρογονάθρακες για να μην ξαναγίνουμε η πρώτη δύναμη και τώρα που ξέρουν ότι διαλύονται γίνονται ακόμα πιο κακοί.
Γρηγορείται για να μην μας προλάβουν.
2 Νοεμβρίου, 2011 στο 11:09
εύχομαι καλή αρχή και ο Θεός να βάλει το χέρι του. Επιτέλους να εξαφανιστεί η εβραιομασονία που μας κυβερνα τόσα χρόνια. ούτε ΠΑΣΟΚ ούτε ΝΔ. να εξαφανιστούν από την Ελλάδα οι απόφοιτοι των Χαρβαρντ και των Κολεγίων, πουλημένα σκυλιά στα Αμερικανάκια. Είμαι με το μέρος σας και ανυπομονώ για την επισημοποίηση του κόμματος. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ – ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ. Και μην ξεχνάμε: ΠΑΤΡΙΔΑ – ΘΡΗΣΚΕΙΑ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
25 Νοεμβρίου, 2011 στο 13:48
Ηλθε η ώρα που χρόνια περίμενα να γίνει αυτό που σήμερα όλοι οι ακραιφνείς Έλληνες πρέπει να κάνουμε.Οι υπόλοιποι είναι δυστοιχώς αυτεξούσιοι γεννήτσαροι λάτρεις της χλιδής και του χρήματος, πουλημένα πιόνια της πανίσχυρης N.S.A (National security administration) κάτω από την οποία υπηρετεί η περιβόητη εγκληματική C.I.A η οποία πέρνει διαταγή να στρατολογίση πολιτικούς της αρεσκείας της, ενδεχομένως δε να κάνει και τη βρώμικη δουλειά : Τους δύο Κέννεντυ και τον Μάρτιν, Λ. Κινγκ. Απορίας άξιον είναι ποιος πληροφόρισε τα κινηματογραφικά συνεργεία να είναι στην καθορισμένη ώρα στο Περλ χαρμπορ και στους δίδυμους πύργους, Πάντως όλοι οι Εβραίοι εργαζόμενοι στους πύργους δεν ήσαν εκεί. Έλληνες γρηγορείτε!
Δάμων
22 Δεκεμβρίου, 2011 στο 01:32
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ .ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΟΣΤΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.
11 Ιανουαρίου, 2012 στο 04:06
ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ!…..
Κυριες, -οι,
Σε μία ευνοούμενη δημοκρατία πάντοτε υπάρχουν λύσεις, οι αξιοματικοί μας δικαιούνται να κάνουν το δικό τους κόμμα ή κίνημα, άσε που για να κάνεις κίνημα ή κόμμα δεν είναι τίποτα, όταν διαθέτης το χρήμα, διότι πολιτική σημαίνει χρήμα, φυσικά εάν υπάρχουν; Ακόμα και η Μειονότητα στην Θράκη έχει το δικό της κόμμα. Αυτό δεν λέει τίποτα για εμένα τουλάχιστον.
Η ιμπεριαλιαστική-σιωνιστική πολιτική είναι: «να διαιρούμε τον κόσμο και να διοικούμε». Επομένος, οτιδήποτε μας διερεί είναι επικύνδυνο. Σημασία έχει μέσα απο συλλογικές προσπαθιες να πετύχουμε το Ελληνικό γιγνεσθαι.
Απο την άλλη πλευρά, αφού θέλουν να βοηθήσουν τον τόπο μας και είναι διαθέσημη οι αξιοματική μας, γιατί πρέπει να κάνουν κόμμα; Δεν είναι καλύτερα μέσα απο τα κόμματα, δηλαδή μέσα απο το σύστημα να αναδειχθούν και να βάλουν τάξη σ’ αυτό το μπάχαλο που ζούμε.
Η μασονία πουθενά στον κόσμο δεν λειτούργησε αυτόνομα, αλλά πάντοτε μέσα απο το σύστημα. Όπως και οι Εβραίοι δεν λειτουργούν αυτόνομα σε όποια χώρα και εάν βρίσκονται. Είναι πάντοτε ενταγμένη στο σύστημα. Στην Χώρα μας γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα με την Εβραιίκή Κοινότητα και υπάρχει με την Μουσουλμανική;
Είναι πολύ απλό το ζήτημα Κυρίες και Κύριοι, οι Εβραίοι παρόλο που δέχτηκαν τους βανδαλισμούς στο παρελθον, τους κινήγησαν για να τους εξοντόσουν τους ανθρώπους, σήμερα έχουν καλύτερο στάτους μέσα στη Ελληνική Κοινωνία. Όμως, το ίδιο δεν ισχύει για τους Μουσουλμάνους απο την Θράκη, παρόλο που δεν έζησαν αυτά που έζησαν οι Εβραίοι σ’ αυτό το τόπο.
Το προβλημά μας δεν είναι να δημιουργούμε τη γκετοποίηση και την διαίρεση, αφού είδη υπάρχει σ’ αυτό το τόπο μας και αποδείχτηκε επιζήμιο. Εάν μελετήσουμε την Βουλή των Ελλήνων είναι δικηγόρο, γιατροί και επαγγελματίες πολιτική. Μέχρι σήμερα λειτουργεί σαν να είναι χαλιφάτο. Η βουλή δεν εκπροσωπεί (ανα επάγγελμα) το σύνολο της Ελληνικής Κοινωνίας, όπως δεν εκπροσωπούνται και οι αξιοματικοί μας στην Βουλή. Ίσως γι’ αυτό θέλουν να δημιουργήσουν την δικιά τους φωνή. Όμως, θα είναι καλύτερα η φωνή να είναι μέσα απο το υπάρχον σύστημα και να δένει με τις αποφάσεις, αλλιός είναι σαν να χτυπάμε ενα βαρέλι που ειναι αδειο. Μέχρι σήμερα αυτό καναμε, γι’ αυτό βρισκόμασται και σ’ αυτ την οδυνηρή θέση ώς Χώρα.
Το 1974 κατά την επιστροφή του λεγόμενου εθνάρχη Καραμανλή απο την Γαλία, έρχεται ενας δημοσιογράφος Σουηδός απο την Σουηδία για να παρακολοθήσει τα γεγονότα. Αφού έμεινε και έζησε τα γεγονότα μαζί μας, καποια ώρα επιστρεφει στην Χώρα του. Τον ρωτάνε: « Τι ειδες, τι έζησες και πώς είναι η ζωή στην Ελλάδα;» και χωρίς πολύ σκέψη απαντάει: « Στην Ελλάδα είδα και διαπίστωσα, ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν χρειάζονται κανέναν πρόεδρο, κανέναν ηγέτη και είναι όλοι ίδιοι, αλλά λειτουργούν εγωϊστικά και αυτόνομα. Την ημέρα που θα το καταλάβουνε και όποτε γίνει αυτό η Ελλάδα θα ειναι πάλι εκείνει του Μεγ. Αλεξάνδρου».
Σκόπος μας πιά, πρέπει να είναι να συλλέξουμε τους κατάλληλους για την κατάλληλη θέση, αφού υπάρχουν αξιοματικοί, αγνοούμενοι επιστήμονες, εξειδικευμένα και ελεύθερα μυαλά και τίθενται στην λαίκή βούληση, γιατί να μην πάρουν τη θέση που τους ανήκει, ώστε να οικοδομήσουμε απο την αρχή και συλλογικά αυτό το τόπο μας. Να τελειώνει αυτό το μπάχαλο σ’αυτό το τόπο, γιατί δεν πάει άλλο!!!
Η χούντα δεν ξέρω για Εσάς τι έκανε, αλλά για εμάς (– τα Πομακοχώρια της Ξάνθης είδαν σχολεία, δρόμους και ενταχθήκαμε για πρώτη φορά στο χώρο εργασίας και εκτός παραδοσιακή εργασία), σε χρόνο μηδέν έκανε έργα και μάλιστα έργα υποδομής. Εάν δεν ήταν η χούντα, ίσως ακόμα να μην είχαμε δρόμο για το χωριό και ας είναι η ποιό πλούσια κοινότητα της Ξάνθης. Γιατί υπάρχουν η ιαματικές πηγές, αλλά που πάνε όλα τα έσοδα αυτά;
Ώστε το κόμμα των αξιοματικών εαν ιδρυθεί και όποτε ιδρυθεί, θελω και πιστεύω οτι θα είναι δημοκρατικό και για όλους τους Έλληνες. Διότι, ο σημερινός πρόεδρος της Ν.Δ. όταν είχε την Πολιτική Άνοιξη, εμάς δεν μας ήθελε, γιατι ήμασταν Μουσουλμάνοι. Με αποτέλεσμα γνωστό.
Φιλικά,
Μεχμέτ Ιμάμ,
Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Μουσούλμάνων Ελλάδας,
«Η Φιλότητα»
m.imam61@yahoo.gr