Η ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ

Η πατρίδα μας περνάει, ίσως την χειρότερη περίοδο στην σύγχρονη Ιστορία του τόπου μας, στην προάσπιση των Εθνικών μας θεμάτων. Ένα από τα μείζονα Εθνικά ζητήματα είναι οι επί δεκαετίες ενορχηστρωμένες προσπάθειες της γείτονας χώρας, της Τουρκίας, σε μια προσπάθεια να προσαρτήσει την Ελληνική Δυτική Θράκη, στην μητέρα Τουρκία. Με αυτό το δεδομένο για να μπορέσει να το κατορθώσει αυτό πρέπει πρώτα να πετύχει την ανεξαρτησία της.

Έτσι, όλα αυτά τα χρόνια, υπό την απόλυτη έως εγκληματική πολιτική ανοχή των Ελληνικών κυβερνήσεων, υφαίνει με προσοχή και υπέρμετρη στρατηγική σχεδίαση τον δικό της ιστό στην ευρύτερη περιοχή. Πιο αναλυτικά, προσπαθεί, σε όλα τα διεθνή fora να κατασυκοφαντήσει την Ελλάδα για έλλειμμα δημοκρατίας και παραβίαση των δικαιωμάτων της «τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης», κατά παράβαση της διεθνούς συνθήκης της Λοζάνης που αναγνωρίζει μόνο μουσουλμανική μειονότητα στην περιοχή.

Σε αυτή την προσπάθεια πρωτοστάτησαν και πρωτοστατούν όλοι οι πρώην και νυν μουσουλμάνοι βουλευτές όλων των Ελληνικών κομμάτων και το Τούρκικο προξενείο της Κομοτηνής που δρα ως το στρατηγείο της Άγκυρας στην περιοχή, παράγοντας έναν άκρατο Τουρκικό εθνικισμό και υποδαυλίζοντας την ήρεμη διαβίωση των κατοίκων. Το Τούρκικο προξενείο έχει ως ναυαρχίδα της πολιτικής του, των επεκτατικών δηλαδή σχεδίων της Τουρκίας, τη «Συμβουλευτική επιτροπή Τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης» που στελεχώνεται από όλους εκείνους τους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς που ποδηγετούν τα δικαιώματα και επηρεάζουν την θέληση των μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης. Το παράδοξο όμως, είναι πως αυτής της επιτροπής ηγούνται οι δυο μουσουλμάνοι βουλευτές Ροδόπης και Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ και η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου περί άλλων τυρβάζει, σφυρίζοντας δυστυχώς, αδιάφορα παραγνωρίζοντας τις συνέπειες που θα προκληθούν από αυτή την εγκληματική αδιαφορία.

Μπροστά σ΄αυτές τις ανησυχίες, δηλαδή της απώλειας της Δυτικής Θράκης, οι οποίες διατυπώνονται και από πολλούς ειδικούς επιστήμονες, διπλωμάτες και ιστορικούς, απέστειλα στις 04/04/2011 την παρακάτω επιστολή, που έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου Νο 817, στον πλέον αρμόδιο, τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Φίλιππο Πετσάλνικο, αναμένοντας απάντηση.

Κύριο

Φίλιππο Πετσάλνικο

Πρόεδρο Βουλής των Ελλήνων

 Μαρούσι 4 Απριλίου 2011

Αθήνα

Κε Πρόεδρε,

Ασφαλώς έχει περιέλθει σε γνώση σας ότι, η καταργημένη με ανέκκλητη και οριστική απόφαση του Αρείου Πάγου, «Συμβουλευτική επιτροπή Τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης», κατά την σύνοδό της στην Κομοτηνή την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011, εξέλεξε ομοφώνως ως πρόεδρό της τον Βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ροδόπης, Αχμέτ Χατζηοσμάν και ως αντιπρόεδρό της τον επίσης Βουλευτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ξάνθης, Τσετίν Μάντατζη.

Παρακαλούμε όπως υπό την υψηλή θεσμική ιδιότητά σας, αυτής του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων, ενημερώσετε τους ευλόγως ανησυχούντες Έλληνες πολίτες και την Βουλή των Ελλήνων, πώς είναι δυνατόν Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου να ηγούνται «Τουρκικής» οργάνωσης η οποία με την αντισυμβατική και εν πολλοίς έκνομη δραστηριότητά της στην Θράκη, προσβάλλει το Εθνικό μας συναίσθημα και περιφρονεί την Ελληνική πολιτική τάξη και τους νόμους του Κράτους.

Επίσης, να μας γνωρίσετε ποιά μέτρα έχετε λάβει ή προτίθεσθε να λάβετε κατά των ως άνω Βουλευτών, προκειμένου να αποκατασταθεί η ήδη διαταραχθείσα εύρυθμη λειτουργία του πολιτεύματος της Πατρίδος μας από τις δραστηριότητες παρανόμων τουρκικών σωματείων, συλλόγων κλπ, που εξακολουθούν να λειτουργούν με την ανοχή των Ελληνικών διοικητικών και εισαγγελικών αρχών στην Θράκη.

Πιστεύουμε πως θα συμφωνήσετε μαζί μας, ότι είναι ασυμβίβαστο το λειτούργημα του Έλληνα Βουλευτού με την προεδρεία «Τουρκικού» σωματείου, στην Εθνικά ευαίσθητη περιοχή της Θράκης, στην οποία ως καλώς γνωρίζετε δεν κατοικούν Τούρκοι πολίτες!

Μετά τιμής

Παναγιώτης Αποστόλου

Δυστυχώς όμως μέχρι σήμερα δεν έλαβα ουδέποτε απάντηση ως προς το περιεχόμενο της πρωτοκολλημένης επιστολής μου, ούτε βέβαια και μετά την δημοσιοποίηση αυτής, στο ελεύθερο διαδίκτυο, όπου έτυχε ευρείας αποδοχής.

Στη συνέχεια προσπάθησα να ανησυχήσω για το μείζον αυτό Εθνικό ζήτημα, προβεβλημένους δημοσιογράφους των ΜΜΕ, με σκοπό την δημοσιοποίηση της δράσεως της «Συμβουλευτικής επιτροπής Τουρκικής μειονότητας Δυτικής Θράκης» και του Τουρκικού προξενείου κατά των Ελληνικών συμφερόντων και των Ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Μάταια όμως περίμενα επί μήνες ανταπόκριση στο αίτημά μου, από όλους εκείνους στους οποίους απευθύνθηκα για την ανάδειξη του Εθνικού αυτού ζητήματος.

Όμως, θα ήθελα να πιστεύω πως τα παρακάτω παρατιθέμενα email που τους απέστειλα διέλαθαν της προσοχής τους ή δεν αξιολογήθηκαν στο μέτρο που έπρεπε από τους συνεργάτες τους κατά την επεξεργασία τους και έστω και τώρα θα θελήσουν να ασχοληθούν με αυτό το τεράστιο Εθνικό ζήτημα μιας ιδιαίτερα ευαίσθητης γεωγραφικής περιοχής. Άλλωστε, πρέπει να λάβουν υπόψη τους πως είναι κοινό αίτημα όλων των χριστιανών αλλά και πολλών μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης η απομάκρυνση του Τούρκικου προξενείου από την Κομοτηνή. Όπως επίσης πρέπει να ριχθεί άπλετο φως στην έκνομη δραστηριότητα Ελλήνων βουλευτών, μουσουλμάνων στο θρήσκευμα, που ορκίσθηκαν κατά την ανάληψη των βουλευτικών καθηκόντων τους, πίστη στην πατρίδα.

Α) πρώτο email προς τον κ. Παπαδάκη στον ANT1 TV στις 5 Ιουνίου 2011:

From:Apostolou [mailto:egerssi@otenet.gr]
Sent:Sunday, June 05, 2011 8:46 PM
To: ‘kalimeraellada@antenna.gr’
Subject:ΠΡΟΣΤΟΝκ.ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Β) email προς τον κ. Χαρδαβέλα στο ALTER TV στις 16 Ιουνίου 2011:

From: Apostolou [mailto:egerssi@otenet.gr]
Sent: Thursday, June 16, 2011 7:43 PM
To: ‘atheatos.cosmos@alter.gr’
Subject: ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ κε ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Γ) δεύτερο email προς τον κ. Παπαδάκη στον ANT1 TV στις 17 Ιουνίου 2011:

From: Apostolou [mailto:egerssi@otenet.gr]
Sent: Friday, June 17, 2011 10:54 PM
To: ‘kalimeraellada@antenna.gr’
Subject:ΠΡΟΣΤΟΝκ.ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Δ) email προς τους κ.κ. Κουίκ και Παπαδόπουλο στο kontrachannel στις 6 Ιουλίου 2011:

From: Apostolou [mailto:egerssi@otenet.gr]
Sent: Wednesday, July 06, 2011 11:19 PM
To: ‘ (news@kontrachannel.gr)’
Subject:ΠΡΟΣΤΟΥΣκ. κ.ΚΟΥΙΚκαιΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ

Ε) email προς τον κ. Χατζηνικολάου στην REAL NEWS στις 9 Ιουλίου 2011:

From: Apostolou [mailto:egerssi@otenet.gr]
Sent: Saturday, July 09, 2011 2:19 PM
To: ‘ (n.hatzinikolaou@realnews.gr)’
Subject:ΓΙΑκ.ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

Παναγιώτης Αποστόλου

Οικονομολόγος

egerssi@otenet.gr

3 Σχόλια to “Η ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ”

  1. Κων/νος Γραικιώτης Says:

    Θάθελα να μάθω αν υπήρξε απάντηση ή είναι πάρα πολύ απασχολημένος ο κ. Πετσάλνικος για να ασχοληθεί μέ ένα τοσό «ασήμαντο» θέμα;
    Ειλικρινά είναι να λυπάσαι.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν θάπρεπε να διαγράψει τους δύο «έλληνες» βουλευτές με σύντομες διαδικασίες; Αλλά βέβαια πως να διαγράψεις δύο βουλευτές σου έστω και με τουρκική συνείδηση, απ’ ότι δείχνουν οι πράξεις τους, όταν τους έχεις ανάγκη για να στίψεις μισθωτούς και συνταξιούχους.

  2. Ανώνυμος Says:

    ΠΕΡΝΩ ΤΗ ΜΙΣΗ ΜΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΥΤ.ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ…. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ,ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ,ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ;ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ;ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΟΥ ΩΣ
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΥΠΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ;Η ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ;

  3. Mεχμέτ ΙΜΑΜ Says:

    «ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?»

    Είναι γνωστό ότι στη Χώρα μας υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι του κοινωνικού συνόλου, αλλά ούτε της διοικούσας ομάδας. Ιστορικά αποδεδιγμένο έζησαν και ακόμα συνεχίζουν να ζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό μέσα τους. Ώς λαός, ώς έθνος, αλλά και ώς απλούς συνανθρώπους σ’ αυτή την κοινωνία τους αποκαλούμε μειονότητα. Παρόλο που είμαι ένα μέλος και προέρχομαι απο τους «Άλλους» σ’ αυτο το τόπο είμαι εναντίον και αλεργικός σ’ αυτην την λέξη που λέγεται «μειονότητα». Η λέξη μειονότητα, απο μόνη της σημαίνει διάκριση για εμένα και είναι μία πινακίδα της υποταγής τάξης, σε μία ελεύθερη κοινωνία.
    Αυτό το ζήτημα – θέμα εξετάζοντας του απο την ημέρα που έχω καταλάβει τον εαυτό μου, την απάντηση σε μια ερώτηση «πως πρέπει να αυτοπροσδιορίζομαι ή να αυτοαποκαλούμαι» πρέπει από την ημερήσια διάταξη μας ως χώρα, ως έθνος και ως Ελληνική Κοινωνία τις τελευταίες δεκαετίες να το κλείσουμε και να το κλείσετε:
    Ας αφήσουμε το εθνικιστικό και τη συναισθηματική του ρητορική κατά ένα μέρος, υπό το φώς των οικουμενικών ανθρώπινων δικαιωμάτων, και τη λογική νοημοσύνη, μια λογική απάντηση στο ερώτημα αυτό μπορεί να είναι:
    Όποιος αισθάνεται Έλληνας και ο ίδιος στο μυαλό του σκέφτεται και αισθάνεται σαν Έλληνας και χωρίς καμία αμφιβολία, «είμαι Έλληνας» που δηλώνει, για εμένα είναι Έλληνας. (Είμαι ένας από αυτούς. Επειδή γεννήθηκα στα Πομακοχώρια της Ξανθης και το γένος μου προέρχεται απο τους Πομάκους και τα γονίδια μου ακόμα είναι Πομακικής. Αλλά δεν μπορώ να ισχυριστώ οτι οι πρόγονοι μου ότι ηταν Πομάκοι και Μουσουλμάνοι. Διότι είναι άγνωστο. Ένας με θεωρεί Ελληνας Πομάκος, ο άλλος με θεωρεί Τούρκος Πομάκος και ο άλλος Βούλγαρος Πομάκος. Τελικά, όλοι τους αποφασίζουν για εμένα, αλλά χωρίς εμένα. Όμως, εγώ ξέρω ότι δεν είμαι μπάζομα, μάζομα, πρόσφυγας-μετανάστης και ισόγαμπρος σ’ αυτο τόπο. Είμαι Πομάκος, είμαι Θρακιώτης, είμαι Ροδοπαίος και πάν απ’ όλα είμαι Έλληνας και Ευροπαίος. Μπορεί να μην είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά είμαι Ελληνας στην άνω ταυτότητα μου και πιστεύω στο Ισλάμ.
    Μέχρι εδώ καλά είναι, αλλά, ένας που δηλώνει «εγώ δεν αισθάνομαι τον εαυτό μου ως Έλληνας» είμαι «ΡΟΜ», είμαι Τούρκος, είμαι Ηπειρώτης, είμαι Σαρακατσάνος και είμαι Βλάχος που λένε μέλη της Ελληνικής Κοινωνιας τι θα γίνει μ’ αυτους;
    Αυτοί που φέρουν την ταυτότητα της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς ο ίδιος αισθάνεται οτι ειναι Πακιστανοός, ή Αιγύπτιος, ….κα. . Επίσης, σε αυτή τη χώρα που έχουν αποκτήσει ακίνητα, εχουν δημιουργήσει την οικογένεια τους, τους φίλους και έχουν μια θέση καριέρας σ’ αυτο τόπο και μιλάνε την Ελληνική Γλώσσα πώς πρέπει να αυτοχαρακτηρίζουν των εαυτό τους ή πως πρέπει να τους αποκαλούμε;
    Για τους ανθρώπους αυτούς θα λέμε, είναι πολίτης της Ελλάδας ή με επίθετα και ορισμούς της Ελληνικής προέλευσεις τους, που δεν έχουν καμιά σχέσει με την πραγματικότητα, έτσι δεν είναι; Αλλιώς και διαφορετικά, πρέπει να λέμε και να χαρακτηρίζονται Ελληνας της Ελλάδας, Τούρκος της Ελλάδας, ΡΟΜΑ της Ελλάδας, Πομάκος της Ελλαδας, Βλάχος της Ελλαδας, Πακιστανός της Ελλαδας, …κα. είναι σωστό αυτό ή πρέπει να το πεί; Σ’ αυτό το σημείο υπάρχει διεθνές όρο και χρησημοποιήται, προκειμένου να καθοριστεί η εθνικότητα και ή διεθνής κοινή γλώσσα για να εκφραστει η Πατρίδα του που είναι στα Αγγλικά. Όλες οι χώρες του κόσμου «Greeks ή Greece» λένε, που σημαίνει Έλληνες υπηκόοι και αντί η λέξη που εκφράζει «Πομάκος της Ελλάδας», ή «Τούρκος της Ελλάδας» ή «Βλάχος της Ελλάδας» ή Πακιστανός της Ελλάδας», ή Ελληνες της Ελλάδας». Σύμφωνα με ορισμένους σ’ αυτο το τόπο, μήπως θα χρειασθεί να το συμπληρώσουνε σε διεθνές επιπεδο;
    Σε ένα απο τα ταξίδια μου στο εξωτερικό που εχω κάνει, λόγο τις εργασίες μου, μου έτυχε ένα περαστατικό στο Αεροδρόμιο του Λονδίνου. Η ταυτότητα μου ήταν ληγμένη, δηλαδή είχε περάσει την δεκαπενταετία και δίπλα σ’ αυτό την είχε πλύνει η γυναίκα μου, που δεν φαινόντουσαν καθαρά τα γράμματα. Ως συνέπρια μου συστάθηκε να περιμένω στην άκρη μέχρι να διαπιστωθούν τα στοιχεία μου. Αφού περίμενα αρκετή ώρα, τα έβαλα με τους υπάλληλους του Αεροδρομείου και αμέσως μετά ήρθε ο μεγάλος υπεύθυνος, προκειμένου να βάλει την τάξη. Όμως, μ’ αυτή την ταυτότητα είχα γυρίσει όλοι την Ευρώπη και πουθενά δεν υπήρχε πρόβλημα. Γιατί στην Αγγλία προέκυψε αυτό; Διότι, με πέρασαν για λαθρομετανάστη και θεώρησαν το Α.Δ.Τ. πλαστό. Τελικά, εκεί που περίμενα ήρθε μια κυρία καλοντυμένη και άρχισε να μου μιλάει στα Τουρκικά. Αφού την άκουσα και κατάλαβα ότι οι Άγγλοι με είχαν περάσει για Τούρκο μετανάστη, την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον της, αλλά την εξαπόστειλα κιμπαρικά. Διότι, η Τουρκική διπλοματική αντιπροσωπία καλά έκανε την δουλειά της, αλλά η δική μας δεν κουνήθηκε.
    Τι σημαίνει αυτό; Όποιος Ελληνας φέρει Μουσουλμανικό όνομα, εκπροσωπείται απο την Τουρκία στην Ευρωπαίκή οικογένια. Αφού κάλεσα την διπλωματική μας αντιπροσωπεία και απο τους εργαζόμενους πού άκουσε ένας να βρίζω στα Ελληνικά, με πλησίασε και με ρώτησε στα Ελληνοκυπριακά. Ποιό είναι το πρόβλημα; Αφού με άκουσε, με πήρε μαζί του και πήγαμαι στον υπεύθυνο που είχε έρθει αρχικά.
    Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε απο αυτόν το υπεύθυνο, τουλάχιστον ετσι το είχα αντιληφθεί, γι’ αυτό του απάντησα με την δικιά τους ιστορία, φυσικά σ’ αυτό βοήθησε και ο Κύπριος υπάλληλος. Διότι δεν είχα την γνώση και δεν γνώριζα την Αγγλική γλώσσα για να του τα πω απυεθείας. Αλλά η γνώση ειναι γνωση και οταν γνωρίζεις πάντα υπάρχει τρόπος ή θα βρεθεί.
    Η Αγγλία μετά απο μία εργασία που έκανε και είναι πολύ σοφή είχε δώσει την λύσει στο εθνικό και μειονοτικό ζήτημα στο Ηνωμένο Βασίλειο της. Γνωρίζοντας τις λεπτομέριες αυτές, του εξήγησα οτι είναι γνωστό στην Χώρα σας, δηλαδή στο λεγόμενο «Ηνωμένο Βασίλειο» σας ζούνε εκτός τους Άγγλους, οι Σκοτζέζοι, οι Ουαλοι, οι Γάλλοι και οι Ιρλανδοι, η οποία είναι συνδεδεμένη με την Αγγλική ταυτότητα. Ολες οι εθνότητες κουβαλούν το ίδιο διαβατήριο και την ταυτότητα όλων των κορυφαίων είναι η βρετανική «British» του ανέφερα. Το πιστοποιητικό γέννησης τους σε κανέναν από τους Άγγλους υπήκοους, Σκοτσέζους ή Ουαλίας δεν αναφέρει την εθνικη τους προέλευση, αλλά ούτε συνεχίζεται να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια δεν είναι απαραίτητο για την Χώρα σας. Παρόλο αυτό ο καθένας στην Χώρα σας μπορει προφορικά να εκδηλωθεί, όπως (εγω είμαι Άγγλος, εγώ είμαι Σκοτζέζος, εγώ είμαι Ιρλανδός,…κα.) και όπως θέλει. Φυσικά, σ’ αυτο εκφράζει την κάτω ταυτότητα του ή την εθνική του προέλευση. Επίσης, όπως και οι μετανάστες που ζούνε στα τέσσερα βασίλεια στο Η.Β. είναι το ίδιο με το βρετανικό λαό. Όποιος Ινδός, Ελληνας,… έχει πάρει την ταυτότητα ή το διαβατήριο μπορεί άνετα να δηλώσει Ινδός, Ελληνας του Η.Β. κλπ. και επίσημα μάλιστα.
    Όμως, οταν είσαι απο την Ελλάδα και έχεις όνομα Μουσουλμανικό, πρέπει σον και καλά να είσαι Τούρκος και γι’ αυτό ο κος αντι να καλέσει την Ελληνική Προξενική Αρχή, κάλεσαι την Τουρκική. Αυτό μας δείχνει πάρα πολλά και πως λειτουργούν σε βάρους μας.
    Τώρα σκέφτομαι και αναρωτιέμαι εάν εφαρμοζότανε αυτό το σύστημα των Άγγλων στην Ελλάδα είναι μία πρακτική λύση; Ναι και γιατί όχι!… Γιατί η Χώρα μας προέρχεται απο μια μεγαλύτερη αυτοκρατορία, δηλαδή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Στη Βρετανική Αυτοκρατορία που ζούσαν και τωρα στο Η.Β., όπως εχει δώσει λύσει με την κάτω ταυτότητα της πατρίδας της χώρας της, μας υποδιγνύει ένα πρακτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να υπάρχει και να έχει κρατήσει μια ομπρέλα. Σ’ αυτό μην ξεχνάμε την πολυ-πολιτισμηκότητα των Η.Π.Α. και είναι ένα αλλο παραδειγμα.
    Αυτοί που ίδρυσαν την Δημοκρατία μας, μάταια δεν δώσανε το όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άσχετα, εάν εκ το υστέρων καπελώθηκε το έργο τους ως συνήθους απο ορισμένους κύκλους, αλλά η Ελληνική Δημοκρατία εάν δεν υπήρχαν ορισμένα αρθρα στο συνταγμά μας που να φάσκουν και να αντιφασκουν θα ήταν τέλεια. Αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχει αυτή η διατύπωση στο συνταγμά μας; Λόγω αυτής της έκφρασης, σε μερικά αρθρα του σύνταγμα μας, χωρίς να λάβη κανείς ολόκληρη την κάτω ταυτότητα των Ελληνων πολιτών κάτω απο μία ομπρέλα, δημιουργούν της ενστάσεις ορισμένων πολιτών για ένα επίθετο. Είμαι σίγουρος οτι αυτό εχει μεριμνηθει και συζητηθει με τους τότες συμβουλους, ευεργέτες κατα την ίδρυσει της Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως, δημιουργώντας μια νέα κατάσταση ή ένα κράτος πάντοτε αποφεύγουμε της δηλώσεις, που εισάγουν της διακρίσεις. Εδώ δεν βλέπουμε να έχει γίνει με το Ελληνικό μας σύνταγμα. Ας πούμε ότι τότες ηταν διαφορετικές συνθήκες, αλλά σήμερα,… Γιατί; Τότες, είμαι σίγουρος οτι ήθελαν να προωθήσουν την συλλογικότητα της χώρας, αλλά οι συνθήκες εχουν αλλάξει πιά!
    Η εποχή είναι εδώ και τώρα που λέμε. Η αποφάσεις εαν είχαν παρθεί μέσα στην λογική περίοδο, ως χώρα δεν θα ξοδευαμε δισεκατομύρια για στρατιωτηκες δαπάνες. Το μαχαίρι εχει φτάσει στο κόκκαλο. Σκεφτείτε! Χιλιάδες νέες αιτήσεις που δεχόμασται για πολιτογράφηση και μέχρι τώρα δεχόμαστε μόνο του ομοεθνής και πολύ λίγο τους αλλογενεις. Αύριο αυτοί οι αλλογενοι δεν θα έχουν το προβλημα; Σ’ αυτό το σημείο θα έχουμε υλική ζημειά και ηθικής πληγή, που ίσως ποτέ δεν θα έχουμε την ευκαιρία να αποκατασταθεί! Μέχρι αυτή τη στιγμή η λύσει είναι στα χέρια μας και αυτό το ζήτημα της ταυτότητας πρέπει να λυθεί εκμέρους μας. Διότι, γινόμαστε πεδίο ξένων και εσωτερικών παρεμβάσεων. Επειδή το θέμα αυτό ειναι η Ελλάδα μας και δεν πρέπει να το αμελήσουμε ως χώρα.
    Εδώ είναι που κάνω τη δική μου συμβολή για να ξεκινήσουμε:
    Εγώ δεν θέλω να είμαι ένας Μουσουλμάνος εξαρτώμενος απο την Τουρκία, την Βουλγαρία και απο την Σ.Αραβία, αλλά είμαι Ελληνας και αλλόθρησκος. Γι’ αυτο το τόπο μας μαζί δεν πολεμήσαμε του Ιταλούς, τους Βουλγάρους και τους Γερμανούς. Μη μου πήτε οτι η Θράκη δεν εντάχθηκε στην Ελληνική επικράτεια μετά την θέληση μας και χωρίς να πέσει καμία τουφεκιά; Μη μου πήτε οτι εδώ και ένα αιώνα έχεται πρόβλημα μαζί μου στην Θράκη; Μην ξεχνάται οτι μοιραζόμαστε την ιδια ιστορια και την ιδια τύχει της ίδιας χώρας ως άνθρωποι του ιδίου έθνους!
    Για να λυθεί ριζικά αυτό το πρόβλημα μας, πρέπει να το αποφασήσει οι πολιτική ηγεσία της Χώρας και αυτοί που μας κυβερνάνε. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε ως λαός και η σύγκρουση με τον εαυτό μας πρέπει να γίνει. Θέλει τόλμη και βήματα ορθά σ’ αυτήν την επιχείρηση. Μετά το φάρος και την τόλμη να δείτε πόσο εύκολο ειναι;
    Σε πολλές ιστοσελίδες συναντάμε σ’ αυτό τόπο μας, που μας προσβάλλει ως Ελληνες πολίτες ή ως «Αλλοι Ελληνες» απο ορισμένους ξεροκέφαλους και πατριδοκάπηλους. Σε μία δημοκρατική χώρα με συνθήματα, με γροθιές θέλουν να δώσουν λύσεις. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα για μια Ελληνική δημοκρατική και σύγχρονη κοινωνία.
    Οι άνθρωποι αυτοί αντί να σπέρνουν θύελλες σ΄αυτο το τόπο μας, μπορούσαν να είναι μαζί για μιά καλύτερη Ελλάδα, για ενα καλύτερο μέλλον σ’ αυτο το τόπο μας. Το ίδιο ισχύει και σ’ αυτούς που τους πληρώνουν. Αντι να πληρώνουν αυτούς, ας μας βοηθήσουν να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας και εάν αυτο δεν γίνεται, τουλάχιστον την σκια τους δεν θέλουμε.
    Αθήνα, 30.01.2012
    Μεχμέτ ΙΜΑΜ,
    Πρόεδρος του Πανελληνiου Συνδέσμου Μουσουλμάνων Ελλάδας, «Η Φιλότητα»
    m.imam61@yahoo.gr


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: