Ο Στρατηγός Γράψας και οι Τούρκοι!

Σχετική ανάρτηση: Γιατί πρέπει να είναι ο Στρατηγός Γράψας ο νέος ΥΕΘΑ των ενενήντα ημερών!

Καλησπέρα σε όλες και όλους.

Επειδή αφενός το αναγνωστικό κοινό του GEOPOLITICS & DAILY NEWS ανανεώνεται σε συνεχόμενη βάση και αφετέρου παρατηρώ μία υψηλή αναγνωσιμότητα (όπως και σχόλια) στο κείμενο με τίτλο: Γιατί πρέπει να είναι ο Στρατηγός Γράψας ο νέος ΥΕΘΑ των ενενήντα ημερών!, ξαναδημοσιεύω δύο σχετικές αναρτήσεις που είχα δημοσιεύσει στις 21 και 22 Μαίου 2011.

Τίτλος πρώτης: Γιατί απομακρύνθηκε 8 μήνες πριν ολοκληρωθεί η θητεία του ο τότε Α/ΓΕΕΘΑ, Στρατηγός Γράψας; Γιατί ενοχλούσε τους Τούρκους!!!

Τίτλος δεύτερης: Τουρκία: “Μας απείλησε ότι θα μας βυθίσει ο Έλληνας Α/ΓΕΕΘΑ”

Όπως πληροφορηθήκαμε χθες/προχθές από τις διαρροές της WikiLeaks, το 2008 ο τότε Α/ΓΕΕΘΑ, Στρατηγός Δημήτριος Γράψας, απείλησε με βύθιση το νορβηγικό ερευνητικό σκάφος Malene Ostervold καθώς και το τουρκικό συνοδό του πλοίο που έκανε έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα δυτικά της Κύπρου.

Και όμως, ο συγκεκριμένος άνθρωπος αποστρατεύτηκε 8 μήνες πριν ολοκληρώσει τη θητεία του σαν Α/ΓΕΕΘΑ. Η αποστράτευση του τότε είχε ξενίσει και δόθηκαν κάποιες διευκρινίσεις χωρίς ωστόσο αυτές να πείθουν.

Ο κος Βασίλειος Μαρκεζίνης στη σελίδα 370 του βιβλίου του «Μια νέα εξωτερική πολιτική» εξηγεί την αιφνίδια αλλά και ανεξήγητη απομάκρυνση του πρώην Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγού Γράψα, διακεκριμένου αξιωματικού των καταδρομών. Ας τη θυμηθούμε λοιπόν, όπως δημοσιεύτηκε τότε και στην εφημερίδα ΠΑΡΟΝ.

ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗΣ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ: ΤΟ ΠΑΡΟΝ (14.11.2010)

Την ξαφνική αποστράτευση τον Ιούλιο του 2009 του τότε αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων στρατηγού Γράψα φωτίζει στο βιβλίο του για «Μια νέα εξωτερική πολιτική» που πρόσφατα κυκλοφόρησε, ο καθηγητής Βασίλης Μαρκεζίνης.

Αναφέρεται σε πληροφορίες και περιστατικά που δείχνουν ότι κάθε άλλο παρά για… υπηρεσιακούς λόγους απομακρύνθηκε ο στρατηγός. Αντίθετα, φέρεται να είχε απαιτήσει την αποστράτευσή του η τότε υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη.

Γράφει συγκεκριμένα στη σελ. 370 ο κ. Μαρκεζίνης για την «αιφνίδια και ακόμη ανεξήγητη απομάκρυνση του πρώην ΑΓΕΕΘΑ στρατηγού Γράψα, διακεκριμένου αξιωματικού των καταδρομών και φίλου του τότε πρωθυπουργού κ. Καραμανλή:

Ενοχλούσε τους Τούρκους!

«Ο κ. Γράψας αντικαταστάθηκε άνευ αιτιολογίας 8 μήνες πριν λήξει η θητεία του (τέλος Ιουλίου 2009), αντί κατά την εποχή των προγραμματισμένων κρίσεων, δηλαδή Μάρτιο – Απρίλιο 2010, οπότε και θα μπορούσε, θεωρητικά, να είχε παραταθεί η θητεία του για ένα ακόμη έτος.

Σχεδόν τίποτα δεν είναι επισήμως γνωστό για το επεισόδιο, όπως και το γιατί ο στρατηγός παραιτήθηκε “τοις κείνων ρήμασι πειθόμενος” με άκρα αξιοπρέπεια και άνευ σχολίου, αλλά και γιατί ο Τύπος δεν έκρινε σκόπιμο να σχολιάσει τις εξής φημολογούμενες, μη επιβεβαιωθείσες, αλλά αληθοφανείς πληροφορίες που φέρουν τους Τούρκους αλλά, ιδίως, τους Αμερικανούς ως εκφράσαντες διαμαρτυρίες εναντίον του στο δικό μας υπουργείο Εξωτερικών.

Οι διαμαρτυρίες αφορούσαν το ότι ο στρατηγός δημιουργούσε (με τις αμφίβιες μονάδες κατάλληλα οπλισμένων καταδρομέων που έβγαιναν αιφνιδιαστικά σε διάφορα ξερονήσια) “προϋποθέσεις θερμού επεισοδίου”. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η υπουργός Εξωτερικών απαίτησε την άμεση απομάκρυνση του στρατηγού. Μετά από ένα στάδιο αμφιβολιών –τα παράπονα εναντίον του στρατηγού φαίνεται πως άρχισαν να διατυπώνονται την άνοιξη του 2009– ο πρωθυπουργός υπέκυψε και ο στρατηγός Γράψας πλήρωσε έτσι την αναίρεση της προβλεψιμότητας που μέχρι τότε προσέφερε (όπως και σήμερα προσφέρει) η στατική φρούρηση ορισμένων μόνο, γνωστών στον επιτιθέμενο, βραχονησίδων.

Επαναλαμβάνω, τίποτε από τα ανωτέρω ουδέποτε επιβεβαιώθηκε, αλλά μαζί με την αιφνίδια απομάκρυνση του στρατηγού παραμένει εξίσου μυστηριώδες το ότι οι ανωτέρω φήμες ούτε καν διερευνήθηκαν από τα λαγωνικά του Τύπου. Αν όμως τα πραγματικά γεγονότα επί των οποίων στηρίζονται οι ανωτέρω παρατηρήσεις και σκέψεις είναι, έστω και κατά 50%, ορθά, τότε ο μεν στρατηγός αναδεικνύεται “σωστός στρατιώτης” και “πιστός φίλος”, ο δε πρώην πρωθυπουργός πιθανώς να εμφανίζεται στα μάτια πολλών πολιτών ως άβουλος, άφιλος και ίσως υπερβολικά πρόθυμος να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των Αμερικανών!».

Ξεκάθαρα από τις παραπάνω επισημάνσεις του κ. Μαρκεζίνη –που ασφαλώς βασίζονται σε πληροφορίες που έχει και όσα κυκλοφόρησαν εκείνες τις μέρες– αυτό που βγαίνει είναι ότι ο κ. Γράψας «πλήρωσε» γιατί ενοχλούσε με τα στρατηγικά του σχέδια και την επάνδρωση των βραχονησίδων τους Τούρκους και τους Αμερικανούς.

Αν για τα όσα γράφει ο έγκυρος και με διεθνείς περγαμηνές καθηγητής έχει αντίθετη άποψη η κυρία Μπακογιάννη, θα ήταν ευπρόσδεκτη και φυσικά πάρα πολύ χρήσιμη από πλευράς προσφοράς σε γεγονότα που έχουν σχέση με την εθνική κυριαρχία μας.

GEOPOLITICS & DAILY NEWS (22 Μαίου 2011)

Τουρκία: “Μας απείλησε ότι θα μας βυθίσει ο Έλληνας Α/ΓΕΕΘΑ”

Ένα τιμητικό για τον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ Δημήτρη Γράψα τηλεγράφημα των ΗΠΑ που αποκαλύπτει το Wikileaks φέρνει τον πρώην ανώτατο Έλληνα αξιωματικό να απειλεί με βύθιση το νορβηγικό ερευνητικό σκάφος Malene Ostervold και το τουρκικό συνοδό του πλοίο όταν στις 13 Νοεμβρίου 2008 έκανε έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα δυτικά της Κύπρου.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το defencenet.gr ο τότε αρχηγός ΓΕΕΘΑ, λίγους μήνες αργότερα το καλοκαίρι του 2009 είχε προβεί σε πλήρη πολεμική προετοιμασία στο Αιγαίο, θεωρώντας ότι η Τουρκία, ετοιμαζόταν για “θερμό” επεισόδιο.

Ένα επεισόδιο που παραλίγο να γίνει όταν κάποιοι από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας διέρρευσαν την αποστολή ειδικών δυνάμεων σε βραχονησίδες του Αιγαίου και τουρκικό τηλεοπτικό συνεργείο έσπευσε να κινηματογραφήσει την αλλαγή φρουράς σε μικρό νησί ανατολικά της Ρόδου για να “τεκμηριώσει” την αποστολή ελληνικού Στρατού σε νησιά του Αιγαίου κατά παράβαση των συνθηκών.

Στο τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Άγκυρα αναφέρεται ότι στις 13 Νοεμβρίου του 2008 όταν το νορβηγικό Malene Ostervold πραγματοποιούσε έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα για λογαριασμό της Τουρκίας, συνοδεία μάλιστα και τουρκικής φρεγάτας.

Η Ελλάδα αντέδρασε με διαβήματα και αφού έγινε προειδοποίηση ότι τα σκάφη βρίσκονταν σε ελληνικά ύδατα, απέπλευσαν και τα δύο για τα τουρκικά νερά.

Λίγες ημέρες μετά τις προκλήσεις υπήρξε συνάντηση του τούρκου υφυπουργού Εξωτερικών Χαϊντάρ Μπερκ με τον αμερικανό επιτετραμένο στην Άγκυρα Ντάγκλας Σίλιμαν. Στη συνάντηση σύμφωνα με το Wikileaks o τούρκος υφυπουργός “κατήγγειλε” ότι το ελληνικό πλοίο του πολεμικού ναυτικού που έσπευσε στην περιοχή πλησίασε στα 50 μέτρα το νορβηγικό ερευνητικό και απείλησε να το βυθίσει. Πρόσθεσε δε ότι το ελληνικό σκαφος “παρενοχλούσε” το νορβηγικό ως τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.

Σχετική ανάρτηση: WikiLeaks: Τι πραγματικά συνέβει το 2008 με το Νορβηγικό πλοίο – Σκληρή γλώσσα κατά των Τούρκων από τη Κύπρο.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr (21 Μαίου 2011)

About these ads

46 Σχόλια to “Ο Στρατηγός Γράψας και οι Τούρκοι!”

  1. Ανώνυμος Says:

    Λουκα συγχαρητηρια !!!!!!!!!!!

    Επιτελους καποιος πρεπει να δειξει που φωλιαζει ακομα ελληνικο πνευμα !Να ενα φωτεινο παραδειγμα !
    Εδω καταγραφονται λιγα απο τα επιτευματα του Γραψα!Δυστυχως παρα μα παρα πολλα δεν μπορουν να αναφερθουν γιατι ειναι απορρητα ! Το οτι οι αμερικανοι φαγωθηκαν να τον διωξουν τα λεει ολα !
    Επειδη η χωρα αυτη τη στιγμη παει σε μια μη-κυβερνηση καλα θα ειναι οσοι πατριωτες εχουν απομεινει να πιεσουν για την επανοδο του στο ΥΠΕΘΑ με καθε τροπο !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Λουκα και παλι συγχαρητηρια !!!!!!!!!!!

    • Λουκάς Δ. Συμπεράς Says:

      Αγαπητέ φίλε,

      σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια, ειλικρινά.

      Ωστόσο τα συγχαρητήρια πρέπει να πάνε στον Στρατηγό Γράψα και όχι σε μένα. Εγώ απλώς συλλέγω πληροφορίες και τις αναδημοσιεύω σε ποσοστό περίπου 80%. Βάλε και ένα 20% που γράφω ο ίδιος και φέρει την υπογραφή “GEOPOLITICS & DAIY NEWS” και πάμε στο 100% του ιστολογίου. Δεν έχω και χρόνο. Ένας είμαι (αν με χωρίσει η οικογένεια θέλω αποκατάσταση – πλάκα κάνω).

      Προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός. Τώρα αν το καταφέρνω ή όχι εσείς θα το κρίνετε. Για μένα εκεί είναι το δικό μου στοίχημα…

      Φιλικά / Λουκάς

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Says:

    Καλημέρα φίλε Λουκά
    Δυστυχώς σε αυτή τη χώρα όλοι οι άξιοι έχουν την τύχη του Στρατηγού
    Φαντάζομαι ότι η κυρία που ζήτησε την κεφαλή του επί πίνακι το έκανε από ”Πατριωτικο καθήκον”…..

  3. ΜΑΝΩΛΗΣ Says:

    ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΡΑΨΑΣ την 10/8/2009
    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ ΩΣ Α/ΓΕΕΘΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ:
    “Ως τελευταία ένδειξη τιμής και σεβασμού προς το μεγαλείο των Ενόπλων Δυνάμεων, κλίνω ευλαβικά το γόνυ μπροστά στους αθάνατους νεκρούς των Αγώνων του Έθνους, αλλά και τους ήρωες της ειρηνικής περιόδου, που έπεσαν ή τραυματίστηκαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, επιδεικνύοντας θάρρος και αλτρουισμό!
    Χαιρετίζω τις πολεμικές Σημαίες όλων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και εύχομαι η Υπεραγία Θεοτόκος πάντα να τις προστατεύει!
    Ζήτω η Πατρίδα!
    Ζήτω το Έθνος!
    Ζήτω οι Ένοπλες Δυνάμεις!”

  4. athon Says:

    Ας μην ξεχνάμε και τον Πατέρα Παϊσιο…… ΛΕΣ;

  5. Φράπις Says:

    Υπάρχει μαι διαδικτυακή φήμη ότι ο πατέρας Παΐσιος είχε πει στον Γράψα πως θα είναι στρατηγός όταν θα πάρουμε την Πόλη. Το τονίζω το “διαδικτυακή”, γιατί σε κανένα βιβλίο δεν το έχω διαβάσει, και φοβάμαι πως πρόκειται για ένα ακόμα από τα παραμύθια που βγάζουν μερικοί bloggers.

  6. Ανώνυμος Says:

    ο π. Παΐσιος; – Τι είπε στον κ. Γράψα;
    …Μία παρέα στρατιωτικών περίμενε στον φράχτη του γέροντα, στην Παναγούδα. Σήκωσαν τα μάτια και κοίταξαν τον γέροντα να έρχεται προς το μέρος τους. Άνοιξε την συρματένια πόρτα του φράχτη και τους καλωσόρισε. Τους έβαλε να καθίσουν κάτω από ένα δέντρο και άρχισε την συζήτηση μαζί τους.
    Κάποια στιγμή, ένας από την παρέα του είπε:
    - Δεν αντέχω άλλο γέροντα. Θα παραιτηθώ από το στράτευμα…
    Ο γέροντας γύρισε, τον κοίταξε και του είπε:
    - Εσύ δεν θα παραιτηθείς. Εσύ θα είσαι ο αρχηγός της άμυνας της χώρας μας όταν θα μας επιτεθούν οι Τούρκοι…
    Όλοι κοιτάχτηκαν γεμάτοι έκπληξη.
    - Και πότε θα γίνει γέροντα αυτό; Τον ρώτησαν…
    - Όταν θα είναι ο καιρός για τα σπανάκια… τους είπε και άλλαξε την κουβέντα…

    ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΕΝΑ !!!!!!!!!!!

  7. Ορέστης Says:

    Να εκφέρω και εγώ την γνώμη μου;Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε!
    Ξαναρωτάω κύριοι σχολιαστές και θαυμαστές του Γράψα!Τον ίδιο τον Γράψα τον ρωτήσατε αν θέλει να επανέλθει στο προσκήνιο;;

    Να σας πώ, πως εγώ από μεριάς μου, αντιλαμβάνομαι κάποια θέματα που έθιξαν οι προλαλήσαντες;;Οι εκ Παίσιου προφητείες περί Γράψα και μελλοντικής ανάκτησης της πολυποθητής Κωνσταντινούπολης,για μένα αποτελούν σκέτη παραπληροφόρηση[Τον λόγο δεν σας τον λέω]!!Για μιά μόνο φορά στην παρούσα περίπτωση…παραμερίστε το θρησκευτικό σας αίσθημα ,το οποίο βέβαια αποτελεί αναμφισβήτητο δικαίωμα σας..

    Ειλικρινά να σας ερωτήσω κάτι;;Πώς στην ευχή θα μας δωθεί στο μέλλον η Πόλη;;Πώς είναι δυνατόν να αποχωρήσει τόσος κόσμος από την πόλη των 17 και πλέον εκατομμυρίων τούρκων;;…κτλ κτλ… Για πείτε μου;;

    Κατά την γνώμη μου ο εφησυχασμός στις προφητείες,αποτελεί έναν θανάσιμο για την πατρίδα μας εχθρό….Γιατί να προσπαθήσουμε για την πατρίδα μας,αφού ο θεός μας έστειλε τις προφητείες,υποσχόμενος ούτως ή άλλως ένα ιδιαίτερα ευτυχές και ονειρεμένο μέλλον;;Γιατί λοιπόν να προσπαθήσουμε για την πατρίδα μας,αφού το έχουμε ΄δεσει κόμπο σχοινί ότι η Βυζαντινή αυτοκρατορία θα ανασυσταθεί και μάλιστα σύντομά;;

    Εξαιτίας των συγκεκριμένων προφητειών,ο κόσμος σήμερα αναπολεί σε επικίνδυνο βαθμό το μακρινό βυζαντινό παρελθόν….Τέτοιος κόσμος κατά την γνώμη μου είναι εύκολα ελεγχόμενος και χειραγωγήσιμος….

    Δυστυχώς θα σας απογοητεύσω αλλά η πολυπόθητη Πόλη, πλέον είναι για τα καλά τουρκική και οφείλουμε να αποδεχτούμε αυτό το δυσάρεστο τετελεσμένο,επιπροσθέτως δεν μας βοηθάει η νοσταλγία του ονειρεμένου παρελθόντος …Στο κάτω κάτω έχουμε μια υπέροχη και ξακουστή πατρίδα,έχουμε και υγεία και αυτά πιστεύω μετράνε πανω από όλα…!

    Ούτε ο Παίσιος,ούτε ο Αιτωλός,ούτε ο Βατοπεδινός και μάλλον εφεξής ούτε και ο Γράψας θα αγωνιστούν για εμάς αντί εμάς…Ας πιστέψουμε επιτέλους στις δυνατότητες που έχουμε ως λαός..Δεν υπάρχει λόγος να μας χαιδεύουν τα αυτιά μας,με τις προφητείες…Ούτε ανάγκη ότι τις έχομε πιστεύω…Είμαι και της άποψης ότι θα πρέπει να επιβληθούν αυστηρά,εναντίον των όποιων προφητειών, μέτρα…

    ΔΕΝ θα ήθελα η συζήτηση να λάβει θρησκευτικό περιεχόμενο,είμαι ένας συνειδητοποιημένος πολίτης έχω τις δικές μου πεποιθήσεις,αλλά πάνω από όλα αγαπάω την πατρίδα μου……Μην με ρωτήσετε για παραιτέρω εκ μέρους μου, πληροφορίες…Δεν θα σας τις δώσω…!!

    Αν ο φίλος Λουκάς,για οποιοδήποτε λόγο πιστεύει ότι δεν πρέπει να δημοσιευτεί το σχόλιο,ας μην το δημοσιεύσει…Ευχαριστώ…

  8. Ανώνυμος Says:

    Το προηγουμενο σχολιο παρολο του οτι προερχεται απο ατομο συγκροτημενο και αρκετα εξυπνο ειναι ακυρο !!!!
    Απο θρησκευτικης πλευρας η ελληνικη ορθοδοξη εκκλησια αναφερει οτι η πιστη μας δεν αγαπαει τους πολεμοχαρης , τους ρατσιστες , τους μισαλοδοξους και γενικα ολους αυτους που σερνουν διχονια και μισος μεταξυ των ανθρωπων εφοσον ο θεος μας θεωρει ολους παιδια του ! Εχει η μισαλοδοξα καμια σχεση με τον κυριο Γραψα ;
    ΟΧΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οποιος εχει διαβασει τι λεει ο π.Παισιος ξερει οτι δεν εχουν καμια σχεση ! Ο π. Παισιος αναφερει οτι ο κυριος Γραψας θα κλειθει να υπερασπισει την χωρα απο την τουρκικη επιθετικοτητα ,οταν η χωρα θα ειναι χωρις κυβερνηση ! Οταν η χωρα θα καταρευση απο τον οικονομικο πολεμο τον οποιο υφισταται !!!!!!!!!!!
    Ο π. Παισιος δεν λεει για συμμετοχη της χωρας και των Ε.Δ. στην καταληψη της πολης !!!!!!!!!!!!!! Ο π.Παισιος αναφερει οτι οσοι παρουν μερος σε αυτον τον πολεμο ( Γ.Π.Π.) θα καταστραφουν ! Η κωνσταντινουπολη και η ανατολικη θρακη αναφερεται σαν περιοχη συγκρουσης των δυτικων δυναμεων με τους ρωσσους ! Στο συγκεκριμανο σημειο αναφερεται οτι η κωνσταντινουπολη θα καταστραφη και το συνολο του πλυθυσμου της θα σκοτωθει , οχι απο τους ελληνες αλλα απο τους συμμαχους και τους ρωσσους που θα συγκρουωνται εκει με πληρη σφοδροτητα !!!!!!!! Ο π.Παισιος αναφερει οτι θα λυφθει πολιτικη αλλα και στρατιωτικη αποφαση για τη μη συμμετοχη της χωρας στη νεα σταυροφορια και αυτο θα ειναι ευλογια !!!!! Εννοει την αποφυγει συμμετοχης στον Γ.Π.Π και ισως τη μη προσβολη της χωρας απο πυρηνικο οπλο !!!! Η πολη θα αποδωθει στην ουδετερη ελλαδα εφοσον αυτη θα θεωρηθει απο τις αντιμαχομενες πλευρες η καλυτερη λυση για απεμπλοκη !!!!!!!!!!!!!!!! Αυτα απο θρησκευτηκης πλευρας !!!! Ολοι οσοι εχουν διαβασει τον π.Παισιο ξερουμε καλα τι λεει ! Καποιοι αλλοι τα διαστρεβλωνουν ολη την ωρα !!!!!!!!!!
    Οτι εχει πει υπαρχουν σε βιβλια της εκκλησιας ,καλα θα ηταν μερικοι να τα διαβασουν με προσοχη!!!!!!!!!!!!!!!

    ευχαριστω πολυ
    ενας χρηστιανος

    • Φράπις Says:

      Αγαπητέ ανώνυμε, στο ξαναέγραψα και πάνω: σε προκαλώ να μου αναφέρεις σε ποιο βιβλίο για τον πατέρα Παΐσιο είδες να αναφέρεται ο όνομα του Γράψα.
      Μόνο σε τυχάρπαστα blogs θα το βρεις.

      • Ανώνυμος Says:

        Το βιβλιο ονομαζεται “εμπειρίες προσκυνητών” και αναφερεται σε αυτα που ειπε ο π.Παισιος στον Ανέστη Μαυροκέφαλο !
        Ξερεις “Φραπι” θα προσευχειθω αποψε για την ψυχη σου και πιστευω οτι ο θεος θα σε συγχωρεσει για τις διαστρεβλωσεις που προκαλεις αλλα και εσυ θα πρεπει να βοηθεισεις τον εαυτο σου και εγκαταληψεις τη μασονια !
        Η αποστασια απο το Θεο και το Χρηστο ειναι το υψιστο αμαρτημα !

        • Φράπις Says:

          Ανώνυμε:
          1. Δεν είμαι μασόνος. Πώς σου ήρθε αυτή η ιδέα;
          2. Το βιβλίο που αναφέρεις το έχω διαβάσει, δεν ααναγράφεται πουθενά το όνομα του στρατιωτικού στον οποίον είπε τα περί Κωνσταντινούπολης. Οι διάφοροι bloggers προσθέσαν στο απόσπασμα την αποκάλυψή τους.
          3. Αν ψάχνεις στο internet και όχι στα βιβλία, θα πέφτεις συνεχώς σε τέτοιες ανακρίβειες.

        • Ορέστης Says:

          Κοίτα να δεις καλέ μου άνθρωπε!Πρέπει να το αποδεχτείς.Ο Γράψας έχει πλέον αποστρατευτεί διά παντός,το πως και το γιατί λέγονται πολλά..ειδικά στο διαδίκτυο, κανόνας είναι ότι πολλοί ιστολόγοι αναπαράγουν παραπληροφόρηση, με συνέπεια να υπάρχει άμεσος κίνδυνος να πείσουν εσενα τον αναγνώστη τους, ότι είσαι ελέφαντας[Σημείωση.Δεν αναφέρομαι στο παρόν ιστοχώρο,ο Λουκάς μέχρι στιγμής με έχει πείσει για την ειλικρίνειά και την αμεροληψία του ..]

          Τώρα όσο φορά την Κωνσταντινούπολη,λογικευτείτε λίγο..Η συγκεκριμένη πόλη ΔΕΝ είναι Ελληνική..Η συντριπτική πλειονότητα των 17.000.000 κατοίκων της είναι πλέον τούρκοι, πως να το κάνουμε..Τόσος κόσμος είναι αδύνατον να εξαφανιστεί με μιάς από
          εκεί..εκτός και αν ριφθούν πυρηνικές βόμβες πάνω του,αλλά ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα είναι και για εμάς τραγικό…καταλαβαίνετε
          υποθέτω..Επίσης,την παροιμία που λέει πως όποιος γυρεύει τα πολλά χάνει και τα λίγα την γνωρίζετε πιστεύω…Μόνο που η πανέμορφη και αξιόλογη πατρίδα μας κάθε άλλο παρά “λίγη”
          είναι…Κοντολογίς,μην κοιτάτε έτσι συνεχώς προς Κωνσταντινούπολη μεριά,.Αυτή η πόλη δεν είναι δα και το κέντρο
          του κόσμου… Αποψή μου..

          • Φράπις Says:

            Ορέστη διαφωνώ εν μέρει με αυτά που λες. Συγκεκριμένα διαφωνώ με το γεγονός ότι η Κωνσταντινούπολη είναι Τουρκική. Έγινε Τουρκική γιατί οι Τούρκοι ή σκότωσαν ή έδιωξαν όλους τους Έλληνες.
            Θα μπορούσαμε να πούμε “πάει στο καλό, δώσε τόπο στην οργή, ας μην χυθεί άλλο αίμα, ας είμαστε αγαπημένοι όπως είμαστε”. Όμως οι ίδιοι οι Τούρκοι δείχνουν διαθέσεις να μην αποδεχθούν αυτήν την κατάσταση. Θέλουν συνεχώς κι άλλα. Δεν τους αρκούσε η Κωνσταντινούπολη. Θέλαν και την βόρεια Κύπρο. Δεν τους αρκούσε και η βόρεια Κύπρος, θέλουν τώρα και το μισό Αιγαίο. Θέλουν και την Θράκη. Κι όταν τα πάρουν αυτά θα ζητούν ίσως και την Κρήτη, θα φτάσουν να ζητούν και το Ιόνιο.
            Ίσως πεις: αυτό δε θα το αφήσουμε να γίνει. Αλλά αυτό που πρέπει να σκεφτείς, είναι πως όταν τα πάρουν όλα αυτά, εμείς θα μιλάμε για τις πόλεις που μεγαλώσαμε όπως οι παππούδες μας μιλούσαν για τα δικά τους. Και θα μας αντιμετωπίζουν οι νεότεροι ως γραφικούς. Η Ξάνθη θα θεωρείται κι αυτή ως μία αλησμόνητη πατρίδα, ενώ η Ρόδος θα δείχνει στις επόμενες γενιές όπως δείχνει η Σμύρνη σ’ εμάς. Θα έχουν νέα ονόματα, Τουρκικά, και θα θεωρείται εθνικιστής όποιος τα μνημονεύει.

            Προσωπικά πιστεύω σε αυτά που είπε ο Παΐσιος, όχι όμως στις αηδίες που κυκλοφορούν στο internet. Επιπλέον, ξαναείδα αυτό το απόσπασμα του Ανέστη Μαυροκέφαλου από το βιβλίο που αναφέρει ο ανώνυμος και επιβεβαίωσα το γεγονός ότι δεν γίνεται καμία αναφορά γύρω από τον Γράψα.

            Πάνω στο θέμα των προφητειών και του πανικού, υπάρχει ένα ενδιαφέρον κείμενο της ορθόδοξης ομάδας δογματικής έρευνας που αξίζει να το διαβάσεις (βασικά θα έπρεπε να το διαβάσει πρώτα ο ανώνυμος αλλά τέλος πάντων).
            Ιδού το link:
            http://www.oodegr.com/oode/profities/genika/provlimat_proswp_1.htm

            • Ανώνυμος Says:

              ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΡΑΨΑ !!!!!!!!! ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ???????????? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ Η ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ !!!!!!!!!!! ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ !!!!!!!!!
              ΑΣ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ !!!!!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!!!
              ΑΦΗΣΤΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΤΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!
              ΑΠΟΡΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Η ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΞΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ , ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥ , ΦΑΝΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΑΛΟΔΟΞΟΥ !!!!!!!!!!!!!
              ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΕΑΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΤΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ
              ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
              ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

            • Ανώνυμος Says:

              ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
              ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ , ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ( ΑΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΩΡΗΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ) ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ , ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ Η ΕΓΩ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ) !!!!!!!!!!!!
              ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΡΑΨΑΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο Π. ΠΑΙΣΙΟΣ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΡΑΨΑΣ , ΖΑΖΙΑΣ , ΙΩΑΝΝΗΣ ,ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ,ΗΓΕΤΗΣ ,ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ !!!!!!!! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ “ΕΛΠΙΔΑ” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΓΝΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΘΩΝΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              ΕΓΩ ΕΧΩ ΞΥΠΝΗΣΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ , ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΥΣ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΕΝΩ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΡΕΕΙ !!!!!!!!!!!! ΙΣΩΣ ΕΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΕΙΔΗ ΑΠΩΛΕΙΕΣ……………………

  9. Ανώνυμος Says:

    Οκτώ Αρχηγοί ανακαλούνται σήμερα στην ενέργεια! Τρεις πρώην Α/ΓΕΣ εκ των οποίων ο ένας έγινε και Α/ΓΕΕΘΑ, τρεις Α/ΓΕΝ από τους οποίους επίσης ένας έγινε Α/ΓΕΕΘΑ και δύο πρώην ΓΕΑ, ανακαλούνται σήμερα στην ενέργεια!

    Πρόκειται για τους Γράψα, Ντούβα, Βούλγαρη, Χηνοφώτη, Γούση, Καραμαλίκη, Παπανικολάου και Αυλωνίτη! Δεν καλούνται λόγω της κρίσης! Καλούνται για μία ημέρα για να… δικάσουν στο Ναυτοδικείο Πειραιά, την υπόθεση ενός αξιωματικού του Λιμενικού Σώματος!

    Πότε απολύονται; Αύριο, 10.11.2011. Το πρόβλημα για πολλούς είναι να κατεβάσουν τις στολές από τις ντουλάπες που πια δεν είναι και στα μέτρα τους. (onalert)

    http://www.liako.gr/news/home/36289-2011-11-09-10-48-59.html

  10. Ανώνυμος Says:

    Μια ενδιαφέρουσα πρόταση καταθέτει απόστρατος αξκος (δημοσιευμένη στο «olympia») αναφορικά με τη νέα κυβέρνηση που αναμένεται. Αφού συζήτησαν και αλλαγή του ΥΕΘΑΜ, η καλύτερη επιλογή θα ήταν η ανάληψη του υπουργείο από τον στρατηγό Γράψα.

    Αυτή η πρόταση θα πρέπει να υποστηριχθεί έντονα. Σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές, όπου οι περισσότεροι πολιτικοί ασχολούνται αποκλειστικά με το πολιτικό τους μέλλον, στο πιο ευαίσθητο υπουργείο είναι επιζήμιο να τεθεί μικροκομματικός πολιτικός.

    Βέβαια, ο στρατηγός ενόχλησε το σύστημα με τις ασκήσεις στα Δωδεκάνησα και τον αποστράτευσαν. Με αυτόν επικεφαλής ο Ηλιάκης θα ζούσε και όχι ο Τούρκος δολοφόνος του.

    Δεν χρειάζεται να γράψουμε πολλά για τον στρατηγό. Το όνομά του αρκεί.

  11. Ανώνυμος Says:

    ΕΥΓΕ ΚΥΡΙΕ ΓΡΑΨΑ ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΩ ΒΑΘΥΤΑΤΑ.ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΥΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ…

  12. Τόλης Says:

    Πάντως φίλοι μου, εγώ αυτή τη στιγμή πολύ θα ήθελα έναν άνθρωπο που αγαπά την Ελλάδα και στροφάρει να πει 2 κουβέντες και να μου τονώσει το ηθικό. Βαρέθηκα να ακούω πατριωτικά μόνο από αριστεριστές και εθνικιστές ακροδεξιούς, που σφετερίζονται τον καημό του Έλληνα και το έριξαν στα πατριωτικά σε αυτή τη φάση. Ο Γράψας (και ο κάθε Γράψας) είναι πατριώτης με τα όλα του.

  13. Ορέστης Says:

    Όπως έχω διαπιστώσει,διακρίνω στον ανώνυμο εμμονή στις προφητείες σε βαθμό υστερίας,πως ντε και καλά θα εκπληρωθούν στο ακέραιο,επικεντρωμένος κυρίως σε ονειρεμένα μελλοντικά βυζαντινά μεγαλεία που του έταξαν…Αγαπητέ ανώνυμε έτσι σκέφτεσαι και μην το κρύβεις….Έτσι έχουν “υπνωτίσει” για τα καλά πολύν κόσμο,ο οποίος ειδικά τα τελευταία χρόνια νοσταλγεί επίμονα……Δεν υπάρχει περίπτωση να επαναλάβω αυτά που δημοσίευσα στο πρώτο σχόλιο μου στο εδώ άρθρο του Λουκά,αλλά ειλικρινά εύχομαι να μην μας στοιχήσει ως έθνος αυτή η νοοτροπία….

    ______________________________________________________
    Φίλε Φράπις είσαι αρκετά έξυπνο άτομο,αλλά το παραπάνω σχόλιο σου ως απάντηση στο δικό μου,παραπέμπει σε συνθήκες μεσαίωνα τότε όπου εδώ Ευρώπη το ένα κράτος επιτίθετο στο άλλο,χωρίς προηγούμενη πρόκληση μόνο και μόνο για αρπαγή εδαφών…Από τότε έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα…Η Τουρκία παρόλους τους λεονταρισμούς της αν αποτολμήσει και με το έτσι θέλω μας αρπάξει έστω και ένα μικρό νησί[Πχ Σύμη],η πολεμική μας αεροπορία αλλά και οι ισχυροι που καθορίζουν την τύχη του πλανήτη μας θα της κόψουν τα πόδια{Όπως δείχνει ούτε τους ισχυρούς της γης δεν συμφέρει προς το παρόν κάτι τέτοιο.)…Δεν είναι λοιπόν τόσο απλό για την Τουρκία,αγνοείς (Όπως και εγώ),πάρα πολλά πράγματα..Αυτό και για τον προλαλήσαντα φίλο, που ζήτησε 2 καλές κουβέντες.Ευελπιστώ να του τόνωσα έστω και λίγο το ηθικό του..

    Φίλε φράπις ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα,δεν μπορούμε καλά καλά να κατοικήσουμε τις ακριτικές περιοχές μας,στην Κωνσταντινούπολη θα πάμε;Όμορφες οι προφητείες ηχούν ευχάριστα στα αυτάκια μας,είναι όμως εφικτό να πραγματοποιηθούν στο ακέραιο;;
    Όσο για τον Γράψα το πως και το γιατί αποστρατεύτηκε δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε επακριβώς τι ήταν αυτό που οδήγησε στην αποστράτευσή του…!

    Όσο για τους ΟΟΔΙΤΕΣ;;Για μένα είναι γραφικοί…..!!!Μην το γυρίσουμε στην θρησκεία φίλε μου γιατί εγώ είμαι ένας συνειδητοποιημένος άθρησκος,αλλά την πατρίδα μου την αγαπώ όσο και εσύ και επιθυμώ το καλό της….ΤΟ GEOPOLITICS & DAILY NEWS είναι το τελευταίο ιστολόγιο που επιθυμώ να κάνω θρησκευτικού περιεχομένου συζητήσεις[Πχ καινή διαθήκη,άγιους και λοιπό χριστιανικό περιεχόμενο}..Εδώ ήρθα ούτως ώστε να ενημερώνομαι για ζητήματα που αφορούν την πατρίδα μου….!!

    • Φράπις Says:

      Δεν συμμερίζομαι την εμπιστοσύνη στο θέμα των συμμάχων μας. Και τούτο γιατί ακούω συχνά, να θεωρείται ρεαλισμός το γεγονός ότι η διεθνής κοινότητα δε θα επιτρέψει καμία σύρραξη της Τουρκίας εις βάρος μας, αλλά εμένα μου φαίνεται πιο ρεαλιστικό το αντίθετο: δεν πρόκειται να τους καεί καρφί.
      Μήπως το 74 δεν υπήρχαν διεθνείς οργανισμοί και το ΝΑΤΟ και ο ΟΗΕ; Ωστόσο η κατοχή της Κύπρου δεν απεφεύχθη. Την Κύπρο την χάσαμε.
      Για ποιον λόγο λοιπόν να μας στηρίξουν οι δυτικοί σ’ έναν πόλεμο με την Τουρκία; Γιατί έχουμε δίκιο; Ποτέ τους δεν ασχολήθηκαν με το δίκαιο, ασχολήθηκαν μόνο με το που υπάρχει ψωμί. Αν η Τουρκία προσφέρει στις ΗΠΑ περισσότερο μερίδιο από τα πετρέλαια του ΑΙγαίου, οι ΗΠΑ θα βρουν μια δικαιολογία να μας αδειάσουν. Αυτός είναι ο ρεαλισμός.

  14. ΙΩΑΝΝΗΣ Says:

    ΙΩΑΝΝΗΣ (ΣΚΕΨΕΙΣ)

    Α) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ? ΑΛΛΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ? ΠΟΙΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΛΕΙ ? ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ?
    Β) ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΗΣ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 ? ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΗΣ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ?

  15. Ανώνυμος Says:

    Δεν θελουν εκλογες για να ολοκληρωσουν το εργο που εχουν αναλαβει την καινουρια μνημονιακη συμβαση με το ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ…ΠΡΟΔΟΣΙΑ – Φυσικο αεριο ……με συνεπαιυθηνους ολο το πολιτικο συστημα ντρεπομαι που ειμαι ΕΛΛηνας εγω ο τελευταιος να βλεπω τους ηγέτες σε αυτο το καταντημα.Ο Λαός καταλαβαίνει τα παντα ολα δεν μπορει να κανει τιποτα και προσευχεται- η κανε να προσευχεθει – στο ΘΕΟ ΤΟΝ ΖΩΝΤΑΝΟ… ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ… ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.! ΚΥΡΙΕ ΕΡΧΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΗΘΙΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΣΟΥ. Φυλαξε τον παλαιο και νεο ΙΖΡΑΗΛ Κατα υποσχεση ΙΣΑΑΚ και κανε να μεταστραφουν προς σε ωστε να τους ανορθωσεις να γινουν μια ποιμνη και εσυ ο ΠΟΙΜΗΝ τους.ΔΟΞΑΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΖΡΑΗΛ ΚΑΙ ΤΗΜΩΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΟΥ.ΚΥΡΙΕ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΕΙ ΑΛΛΟ…? ΔΩΣΕ ΤΗΣ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝΤΑΞΙΑ ΤΩΝ ΕΥΕΡΓΕΣΙΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ. ΕΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗΣ Η ΕΛΠΙΔΑ Η ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ .ΕΣΥ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΔΙΝΕΙΣ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟΛΥΕΙΣ ΚΑΙ ΜΩΡΑΙΝΕΙΣ….!!!

  16. soyrdos Says:

    Για τους Εβραίους έχεις απόλυτο δίκαιο στη ΣΥΜΑΧΙΑ που προτείνεις όπως και στα περισσότερα που λές.ΣΥΜΑΧΙΑ μέ σημείο αναφοράς (ΣΤΑΘΕΡΑ), το ΙΖΡΑΗΛ και συγκυριακά με οποιονδήποτε τρίτο χωρις να επηρεάζει την προαναφερόμενη ΣΥΜΑΧΙΑ. Θα προσπαθήσω να εκθέσω μερικές σκέψεις πλατιάζοντας…ΞΕΚΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΜΕΡΗ ΕΛΛΑΣ-ΚΥΠΡΟΣ-ΙΖΡΑΗΛ εμεις Ζωτικός χώρος, ενέργεια, Ιζραήλ Γνωριμείες, κεφάλαιο,οπλα, πραγματικά θά κυβερνούσαμε τον ΠΛΑΝΗΤΗ. ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ Απόψεως είναι θεμιτό στό μόνο κράτος που δεν θα ήθελα την ΕΛΛΑΔΑ αντιμέτωπη, αλλά κι όλος ο κόσμος να πάει εναντιον, εμείς δε θα επρεπε, γιατί στο ΘΕΟ τους ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΙΑΚΩΒ ειναι τα παιδια…και τα παιδιά τα μονο ο πατέρας τα μαλώνει και τα τιμωρει… εμεις ημαστε της υποσχέσεως ΙΣΑΑΚ, υοθετημένα η ΝΕΑ ΣΙΩΝ, ξέπεσαν για να σωθούμε εμείς και τους χρωστάμε- τώρα με την απόλυτη ξεφτίλα μας ηρθε η ώρα να ξεχρεώσουμε ώστε να σωθει και υπολοιπο της παλιάς ΣΙΩΝ…πάμε παρακάτω… τι θα πειραζε το ΙΖΡΑΗΛ να Διαλύσει την ΤΟΥΡΚΙΑ Η… ΡΩΣΙΑ ώστε η μια να φύγει απ τη μεση η αλλη να δείξει αυτό που εχει ,αν εχει ,να αποδυναμωθουν αμφότερες και σαν μπονους να περιορισει την επεικινδυνότητα ΙΡΑΝ- ΑΡΑΒΩΝ-ΙΣΛΑΜ ΚΟΙΝΟΣ ΘΑΝΑΣΙΜΟΣ ΕΧΘΡΟΣ. Τελος μένει το ΕΛΝΤΟΡΑΝΤΟ για μας ΕΛΛΑΣ+ΙΖΡΑΗΛ, τους ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ,ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ… ΟΣΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΡΟΣΕΡΘΕΤΑΙ…ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ…!!!.Η ΔΥΜΑΜΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ.

  17. Ανώνυμος Says:

    ΓΡΑΨΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΓΓΥΣ!!!

  18. Ανώνυμος Says:

    Σε πιθανή επίθεση ΤΟΥΡΚΩΝ …πρέπει να περιμένουμε αστάθεια από ΚΥΠΡΟ …παρενοχλήσεις οντας μή έχοντας σταθερή κυβέρνηση σχηματισμό…απο εκλογές…Τρία μέτωπα 1. ΚΥΠΡΟ -Καστελόριζο.2. ΕΒΡΟΣ απεναντι …απασχόληση από στρατιά Ανατολικής ΘΡΑΚΗΣ.3.ΣΜΥΡΝΗ στρατια ΑΙΓΑΙΟΥ επίθεση Καβάλα εως ΚΡΗΤΗ Με μύτη ΑΘΗΝΑ .Από ΚΡΗΤΗ κατάληψη Αγαθονίση Νότιο ΗΡΑΚΛΕΙΟ καλοί λιμένες πρέβελη μονή …επίθεση προγεφύρωμα έλενχος μελοντικού αγωγού από κύπρο-Ιζραήλ συν…παρενόχληση απο ΙΟΝΙΟ-ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ αποφυγή απευθείας σύγκρουσης με ΙΖΡΑΗΛ .Ενορχηστροτής παράγοντας 1974 αποτέλεσμα μή δικής μας βούλησης συμαχίας με… ΙΖΡΑΗΛ κενο…εξουσίας ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝ… ΠΑΛΛΑΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ… ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΛΑΓΓΑ…ΠΡΟΣΕΥΧΗ-ΥΠΟΜΟΝΗ…ΑΜΥΝΑ…ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚΛΟΓΕΣ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ξεκινά…εως ΔΕΥΤΕΡΑ προς ΤΡΙΤΗ εννέα του μήνα?ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ… ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ-ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ …ΟΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘ… ΗΜΩΝ?????.ΘΑ Ερθουν έξη (6) μίλια από τις ακτές γενική επίθεση… εμείς θά πεινάσουμε οι Βόρειοι Θα καταστραφούν…..!.ΗΔΟΜΕΝ?????????????????????????????????????????????.

  19. Ανώνυμος Says:

    “ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ…Και εδώ στην Κρήτη θα έλθουν οι Τούρκοι. Λένε πως η Κρήτη είναι δικής τους,πατρογονική. Θα ξεμπαρκάρουν οι Τούρκοι από το νότιο μέρος της Κρήτης, από τα Πρεβελιώτικα (Μοναστήρι Πρέβελη) και από το Μαριδάκι, από το χωριό Χόνδρος, κοντά στους Καλούς Λιμένες Ηρακλείου. Οι Τούρκοι θα κάνουν ένα πέρασμα και από τα μέρη που θα περνούν θα κάνουν γενική σφαγή και καταστροφή.Θα έχει και ομίχλη……………………………………….?
    Στην Επαρχία Μεραμβέλλου Λασιθίου, θα γίνει μεγάλο μακελειό και καταστροφή. Το βογγητό και το κλάμα των ανθρώπων θα ακούεται από την Βουβάλα, βουνό στις Μελάμπες Ρεθύμνου…………….”

    Πιστεύω πως και τη ΓΑΥΔΟ θα πάρουν για “υποστήριξη” ,αβύθιστη βάση.Η επίθεση ίσως να μή γίνει… από έβρο… χρονοβόρα…θα υπερφαλαγγιστεί… αλλά αστραπειαία απο καβάλα-καστελόριζο-κρήτη με μύτη ΑΘΗΝΑ… όλη την παραλία της ηπειρωτικής ΕΛΛΑΔΟΣ πιστεύουν δε φυλάσεται…για γρήγορα αποτελέσματα. Η κυριακάτικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 18-3-2012 γράφει η (οικογένεια.. Παράγοντας),τα μαζεύει και φεύγει ,σφίγγει ο κλοιός ,εξετέλεσε το έργο της.Οπότε μετα τις εκλογές και μετα απο τριήμερη προστρβή στην κύπρο… νότιο ΑΙΓΑΙΟ (στην ΕΛΛΑΔΑ θα κάνουμε στρουθοκαμηλισμό )…ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΕΞΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ…???.Αναφέρεται απο αγίους …πως θα ξεκινήσει απο Παρασκευοσαββατοκύριακο και Δευτέρα βράδυ προς ΤΡΙΤΗ ξημέρωμα …(ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ, ορολογία στρατού)…θα επιτεθούν αιφνιδιαστικά… εμείς δε θα έχουμε κυβέρνηση… τότε μάλον θα πρέπει με (διάκριση-σύνεση) και υποστήριξη της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και ίσως με συνδρομή ανώτατου (συνταγματολόγου-Δικαστή), να κυρηχτεί έκτατη ανάγκη να απομακρυνθει η “πολιτική φαυλοκρατία” και ν αναλαβει ο ΣΤΡΑΤΟΣ για να περισώσει οτι μπορεί να σωθεί??? απο… ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΞΙΟ!!!,με αποδοχή του στρατεύματος, να εμπνέει…!!!Νομίζω πως ο Απρίλιος έχει σχέση με σπανάκια…ίσως…ίδωμεν…Μόνο ο ΘΕΟΣ …ξέρει… και αυτοί που τα…(Δεν τους ΘΗΜΑΜΑΙ όλους) προφήτευσαν………………………………..ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΤΩΛΩΣ,ΠΑΙΣΙΟΣ,ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ,ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ,ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ,ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ του ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ,ΚΑΛΙΣΤΡΑΤΟΣ Αγιο όρος,”Καλόγερος” μονής Ι.προδρόμου νομίζω ΕΛΒΕΤΟΣ εστειλε μύνημα στον “ΣΑΡΚΟΖΙ”?, ποιό “νησί” θα καταληφθεί (δεν το είπε)…υπόθεση κάνω… ειναι παζλ… αν πάρεις τις μαρτυρίες όλων…βγαίνουν τα παραπάνω… κοντός ψαλμός αληλούεια.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΑΥΤΑ… (ΣΕ ΜΕΝΑ), ΤΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟ (ΤΕΝΕΚΕ ΞΕΓΑΝΩΤΟ), ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ?…ΔΕ ΒΓΑΖΩ ΝΟΗΜΑ… είναι σαν σε μύνημα σε “μπουκάλι”… στον ΩΚΕΑΝΟ…?._

  20. Ανώνυμος Says:

    Πιστεύω χρόνος δεν υπάρχει ετελείωσε…Ο αλκιβιάδης με το κασκόλ… ήδη τα κανονίζει με τούς “Πέρσες” μετά τις εκλογές, οι “ΤΟΥΡΚΟΙ” θα μας επιτεθόυν!!!???, απλώς περιμένουν το αποτέλεσμα “ΕΚΛΟΓΕΣ” να πιστοποιήσουν πως οι “νταβάδες” μας θα δυσαρεστηθούν που δεν θα τους δώσουμε για “ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ”… τα παντα βλεπε… (21-3-12)-”ΧΟΥΡΙΕΤ”.ΠΡΟΣΟΧΗ ότι κι αν γίνει… απο δώ και πέρα η ΕΛΛΑΔΑ δε θα στραφεί ποτέ εναντίων του ΙΖΡΑΗΛ και της ΡΩΣΙΑΣ δηλαδή ουδαιτερότητα.
    Οι μεν… είναι τα βιολογικά”παιδιά”, οι δε… είναι τα αγαπημένα (υοθετημένα παιδιά) και όργανα του.
    Εμείς είμαστε …για “σφαλιάρες” παιδιά υοθετημένα, αφού διαπαιδαγωγηθούμε θα επανέρθουμε αρκεί να μή πάμε κόντρα στο θέλημα του ΠΑΤΕΡΑ γιατί… οι “σφαλιάρες” θα είναι εντονότερες._

  21. Ανώνυμος Says:

    Ο Ατάλαντος , που ν ανοίξει θέλει σχολή…για “χαζούς με κασκόλ”… προσπαθεί να κερδίσει ρόλο… διαμεσολαβιτή- δημιουργώντας ο ίδιος και τις… προυποθέσεις, βρίσκεται στην Κων/πόλη για τη “διεθνή” ο…”σύντροφος”,Που σημαίνει… να σε κάψω (Γιάννη-ΕΛΛΑΣ) να σ αλείψω λάδι,Το Πίρι-Ρέις θα κόβει βόλτες στο νότιο ΑΙΓΑΙΟ εως… 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ (τυχαίο δε νομίζω)???Ενώ αποβλήθηκε απο το πολιτικό σύστημα… επανέρχεται δια της Ελληνοτουρκικής κρίσεως ,που θα εφαρμόσουν απο κοινού με τον ΕΡΝΤΟΓΑΝ …βλεπε συνδιαχείρηση του ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ …βλέπε διαμελιση Ελλάδος, οικονομικός χώρος κι όχι κράτος ,με απροσδιόριστη σύνθεση πλυθησμού,χειρότερο απο αφρικανικό προτεκτοράτο με πετρέλαια-αέριο ,όπου μέσω (εξαγορών-τοκογλύφων), θα λεηλατηθεί.Στις …εκλογές… αν δέ τα δώσουμε με το καλό, θα τα πάρουν με το στανιό, “θα μας πνιξουν εν το ιδίο αίματι μας”.
    Η Δημοκρατία είναι ανέκδοτο πρόκειται για μαριονετο-κρατορία… οπότε δημοκρατικά… ψηφίστε ΕΛΛΗΝΕΣ ότι θέλετε… αλλά η επιβίωση εξαρτάτε απο την παράδοση άνευ όρων με το μνημόνιο ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ που υπογράψατε, δηλ τα πάντα όλα!.”ΣΩΤΗΡΕΣ” του Εθνους…ξέχασα …πολίτες του κόσμου…,που ζήτε σ ένα κόσμο που σας έταξαν…ομοσπονδία… και βρίσκεται μόνο στο ακατοίκητο μυαλό σας ,τελικά η πολιτική είναι επικίνδυνο να την αφήνεις σε…τέτοιους πολιτικους …όπως ο… ΣΗΜΙΤΗΣ με τον ΠΑΠΑΔΗΜΟ καi GOLDMAN SACKS με πειραγμένα στοιχεία, χωρίς να μας ρωτήσουν αφού ήμασταν ανώριμοι να καταλάβουμε… σα Λαός, μας όδήγησαν ΕΥΡΩΖΩΝΗ μετα τα ΙΜΙΑ για… ασφάλεια απο τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ και… “ευημερεία” …βάζοντας και δρομολογώντας συμφωνίες ευρωπαικες-ΔΟΥΒΛΙΝΟ2,κτλ….Γεωστρατηγικές …έχθρα με το ΙΖΡΑΗΛ οδηγόντας το… στην ΤΟΥΡΚΙΑ.
    Μή κηρύσοντας ΑΟΖ με κάλυψη απο την Ε.Ε εκμετάλευση,ολυμπιακούς, υποβρύχια, γενικά διογκώνοντας το χρέος όπου ήταν δυνατο, όταν δρομολογής τη διάλυση της χώρας… σε νευραλγικούς τομείς είσαι ένοχος …ο πραγματικός ένοχος,απόδειξη η ανεξήγητη σιωπή._
    Ο… καραμανλής κάπως πήγε ν αντιδράσει και τον έστειλαν να παίζει Play-Station2.Ο ΣΩΤΗΡΑΣ με το “ακατοίκητο” λόγο “χόρτου” ……… ολοκληρώνει την αποστολή του λίγο μετά τίς εκλογές…ξανασώζοντας μας απο…κάποιο Πίρι-Ρέεις επανερχόμενος με …δόξα και τιμές… εις (μετά-αύριον) τις εκλογές τα σπουδαία?????…ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΑ να γλυτώσουμε απο τους “σωτήρες” δε μας άφησαν περιθώριο…μας έδεσαν σαν αρνια μερες που ειναι…μας οδήγούν σε αιχμαλωσία και σφαγή._ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ… ΘΑ ΑΡΓΙΣΕΙ Η ΕΠ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ……..ο καιρός όμως γαρ εγγύς!!!._

  22. Ανώνυμος Says:

    Ο ξαφνικός χαμός με τον “ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ”στα ΜΜΕ προκαλεί ερωτηματικά, τραβάει την προσοχή ,δίνει την ψευδοαίσθηση ότι κάτι κινείται… όπως στα τσίρκα οι ψευδομάγοι,ώστε να επιτύχουν την οφθαλμαπάτη!!! αλάζοντας και δικαιολογόντας… των πραγματικών εκλογικών ποσοστών της Ν.Δ 15%,ΠΑΣΟΚ 10% .Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός… αν δεν ψηφίσουν και τα δέντρα δεν βγαίνει απλά Μαθηματικά, Η ολική σάρωση-καταστροφή είναι εμφανείς και διαταξική, οι πλούσιοι φτωχένουν οι φτωχοί θα πεθάνουν ,αν όχι της πείνας τότε απο δημοκρατικές σφαίρες (εκφραστήκαν ελεύθερα)
    ανόθευτα… ακόμη θυμάμαι νομίζω το 2000…??? οταν περιμέναμε Ν.Δ και προέκυψε ΠΑΣΟΚ…..
    υπάρχει η 1. νοθεία κατα φύση(Σύμφωνα με την τάση δίνουμε μπόνους), η 2.παραφύση(ανεξαρτητα της τάσης ψήφου), και η 3. συμφωνημένη ,(Δημιουργούμε και δικαιολογούμε τάση και εικονικές προυποθέσεις-συνειρμούς).ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ…………………………………….?
    Αν ήμουν αυθεντικό αντιμνημονιακό κόμμα π.χ ΤΣΙΠΡΑΣ-ΚΑΜΜΕΝΟΣ κι ενόούσα αυτά πού έλεγα θα ανησυχούσα για τα παραπάνω…δηλ. διασφάλιση μή νοθείας απο (κρατικό μηχανισμό πληροφοριακών συστημάτων) αλήθεια υπάρχει υπερεσιακή κυβέρνηση?ΟΧΙ!.Κατα τα άλλα θα άφηνα τους ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ(Ν.Δ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΑΧΙΑ -ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΤΣΕΛΗ)ΣΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ προς γελειοποίηση τους.Ας υποθέσουμε ότι είναι Μακιαβέλιστές και το κάνουν για το καλο με αθέμιτα μέσα…νά πετύχουν τι?…Παραδίδουν τα πάντα… στο ΤΙΠΟΤΑ …ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ… ….δεν υπάρχει η ΕΥΡΩΠΗ-ΟΜΠΡΕΛΑ που θα αποτελούσε η ΕΛΛΑΣ-πολιτεία όπως…(ΑΜΕΡΙΚΗ)…και με τον ορυκτό πλουτο θα γινόμαστα U.S.ΕΥΡΩΠΗΣ με κοινό στρατό ,αξίες ,πολιτισμό, συν το ΙΖΡΑΗΛ._ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ” οι ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ και ΓΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΝΤΕ ΓΚΩΛ Θα πέπει να περνάνε κρίση διάγνωσης πραγματικών γεγονότων πληρώνουν φόρο υποτελείας σε αυτούς που νικήσανε δυό φορές…!!!._ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΑΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ώστε να μας κάνει πλάτες (οικονομικά-στρατιωτικά) να κερδίσουμε χρόνο ανάνηψης, με την ΟΜΠΡΕΛΑ ΤΩΝ ΗΠΑ βγάζοντας το ΙΣΛΑΜ-ΤΟΥΡΚΙΑ εκτός,ώστε σε δεύτερη φάση κι αντίστροφα με την πρώτη………………………………………………………………………….. την ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΛΛΑΣ- ΚΥΠΡΟΣ -ΙΖΡΑΗΛ)πρόταση Ι. ΜΑΖΗ να κάναμε έπειτα τις U.S.ΕΥΡΩΠΗΣ._Μετα τις 28-3-2012 Με τον Ριτσαρντ Μορνινγκστάρ να βάζει και την ΤΟΥΡΚΙΑ στο κάδρο ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ-ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ κ.τ.λ καλύφθηκε το γεωστρατηγικό κενό κι η ευκαιρεία που μας έδωσε το ΙΖΡΑΗΛ παίρνοντάς του την προτοβουλία απόφασης δυστηχώς και για μας και γι αυτό… γιατί το ΙΣΛΑΜ παραμένει θανατηφόρος ΕΧΘΡΟΣ._Η συνέχεια …το σενάριο είναι γνωστό…όταν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ-ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ… ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ+(ΙΡΑΝ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ)-ΣΥΡΙΑ… ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ) όποιος κερδίσει τα παίρνει όλα οριστικά κι αμετάκλητα…………….?
    Επανερχόμαστε σε μας (ΕΛΛΑΣ)για να κλείσουμε το σκεπτικό της ανάλυσης που κάναμε…ήμαστε μιά χώρα με πολιτική διαφθορα(ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΑΣΥΛΟ)όταν αρθεί και αποφασιστεί η αναδρομική ισχύ… θα ξεβρωμίσει ο τόπος,Δικαστική(Αν ύμουν αδιάφθορος δικαστής θα έδινα άσυλο μόνο στο…….. ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ με αντάλαγμα να κελαειδήσει…?._Μερική στρατιωτική-μίζες,ΕΚΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΥΓΕΙΟΥΣ ΚΟΜΑΤΙΟΥ, Μετανάστες,ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ,Μυστικές Υπηρεσίες με οριζόντια κεντρα αποφάσεων, ένας θεός ξέρει απο πού???ΜΑΣΟΝΟΙ και ΛΕΣΧΕΣ, άρτσι-μπούρτσι και λουλάς,Αποκαρδιομένοι-απογοητευμένοι ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ,ΙΕΡΕΙΣ… ενώ αποτελουν κράτος “συνεγγυητές”,(αφού είναι ενωμένο )με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ, το αφήνουν στα βράχια…ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΥΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙ…ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ…!?._Τελειώνοντας ν αναφέρουμε τη μυστική ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ η οποία θα φέρει…. τετελεσμένα συνδιαχείρησης του ΑΙΓΑΙΟΥ ώστε με….. διαμεσολάβηση “ΣΩΤΗΡΑ” να πουν οι ηθαγενείς κι “ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ”… σωθήκαμε… δε θα φοβόμαστε επίθεση για να μας πάρουν τα παρμένα ΑΝΔΡΕΑ….. ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕΣ… Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΤΗ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ…….???????Η Επίθεση των ΤΟΥΡΚΩΝ “ΠΡΟΣΕΧΩΣ”…???,ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΙΖΡΑΗΛΙΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΩΤΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ, θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε εμεις αυτούς και το αντιστροφο… να αποφασίσουν… σοφά???!!!._

  23. spyros rizos Says:

    Ένα μικρό εδάφιο:

    Επαναλαμβάνω, τίποτε από τα ανωτέρω ουδέποτε επιβεβαιώθηκε, αλλά μαζί με την αιφνίδια απομάκρυνση του στρατηγού παραμένει εξίσου μυστηριώδες το ότι οι ανωτέρω φήμες ούτε καν διερευνήθηκαν από τα λαγωνικά του Τύπου. Αν όμως τα πραγματικά γεγονότα επί των οποίων στηρίζονται οι ανωτέρω παρατηρήσεις και σκέψεις είναι, έστω και κατά 50%, ορθά, τότε ο μεν στρατηγός αναδεικνύεται “σωστός στρατιώτης” και “πιστός φίλος”, ο δε πρώην πρωθυπουργός πιθανώς να εμφανίζεται στα μάτια πολλών πολιτών ως άβουλος, άφιλος και ίσως υπερβολικά πρόθυμος να ικανοποιήσει τις επιθυμίες των Αμερικανών!».
    …………………………………

    Τα πράγματα με τον ορυκτό πλούτο της μεσογείου
    –είναι ασφαλώς πολύ μπερδεμένα, κι αυτό το μπέρδεμα καλούμαστε ως λαοί να ξεμπερδέψουμε, θα παραδώσουμε τον πλούτο στις –επτά αδελφές;

    Ή θα οργανώσουμε ως λαοί της μεσογείου μια κοινή [δημόσια κοινοπραξία],
    για να μοιράσουμε μεταξύ μας [οι μεσογειακοί λαοί] τα ωφέλει κι όχι να τα παραδώσουμε στους νορβηγούς ή αμερικάνους;

    Αυτό είναι το ένα που όφειλε να γνωρίζει και να υποστηρίζει ο Γράψας κι ο κάθε στρατηγός Έλληνας ή Τούρκος…

    Ή μήπως οι ανώτατοι αξιωματούχοι κι απ’ τις δυο πλευρές εισπράττουν χονδρές μίζες για να αγοράζουν απ’ τους μεγάλους απατεώνες της βιομηχανίας οπλικών συστημάτων αυτά τα παλιοσίδερα;

    Ποιους εργαζόμενους –τούρκους ή έλληνες ενδιαφέρει αλήθεια να τους εκμεταλλεύονται τούρκοι έλληνες ή ότι άλλο, κερδοσκόποι;

    Πάντως, και σύμφωνα με αυτά που τους διδάσκουν
    [των στρατηγών δηλαδή Ελλήνων και Τούρκων, να κρατάν το εθνικιστικό λόμπι ο καθένας με το μέρος του] ο Γράψας έπραξε αυτό που του έλεγε η [εθνικιστική συνείδηση, ώμος, για να προχωρήσουμε στην ιστορία
    –οφείλουμε να αλλάξουμε σχέσεις μεταξύ μας
    –σε ολόκληρη τη μεσόγειο,
    να πάψουμε να ζούμε χώρια,
    και ειδικά σε ότι αφορά τους ορυκτούς πλούτους
    –που ως τέτοιοι είναι κοινοί για όλους τους κατοίκους της περιοχής,
    κι όχι μόνον σε περίπτωση δηλαδή που είναι άφθονοι και αρκούν και για άλλους λαούς!
    Ωστόσο, όπως είπαμε
    η ανθρωπότητα πρέπει να ξεφύγει:

    Α
    απ’ τη διαμάχη εθνοτήτων

    Β
    απ’ τα δεσμά του πετρελαίου,
    είτε αυτοί είναι υδρογονάνθρακες είτε κάνουμε στροφή σε βιοκαύσημα,
    είτε το ένα είτε το άλλο, είναι βλαβερά για το ζωτικό περιβάλλον της Γης.
    Είναι καιρός να περάσουμε σε απόλυτα φυσικές ενεργειακές πηγές όπως:
    [από αεροδυναμική –ηλιακή ενέργεια –υδροδυναμική –υδρογόνο –γεωθερμία],
    Οπότε, σταματά κι ο πόλεμος μεταξύ μας, ποιος θα βγάλει το πετρέλαιο γκάζι κι ότι άλλο που χρειάζεται όπως είπαμε,
    αυτό εξαρτάτε απ’ το κατά πόσο θα καταργήσουμε το καπιταλιστικό σύστημα
    –που είναι συνυφασμένο με το ιδιωτικό κερδοσκοπικό εθνικιστικό χάος.

  24. Ανώνυμος Says:

    Το κείμενο αυτό είναι προς χρήση κάθε ενδιαφερομένου (εξέλιξη του κόσμου) για αυτά που έρχονται γρήγορα…Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ “ΘΕΟΣ… ΛΟΓΟΣ”,οι ΑΙΩΝΕΣ(χώροχρόνος),το Α-Ω,αρχή και…τέλος. Δια αυτού έγινε το ΣΥΜΠΑΝ(ΓΕΝΕΣΗ) και δια αυτόν(ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΤΑ ΔΟΞΗΣ)…ο οποίος μας εξαγόρασε με το αίμα του…του ανήκουν οι ακούοντες τον λόγο του και τηρώντας αυτόν,είναι η οδός και η ζωή και αιώνιος ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ της τάξεως ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ…ότι ειπώθηκε απο τη παλαιά ΔΙΑΘΗΚΗ και και καινή ΔΙΑΘΗΚΗ θα τηρηθούν όλα σε κάθε λεπτομέρεια.Ο ΝΑΒΟΥΧΟΔΟΝΟΣΟΡΑΣ είδε όνειρο (ΓΙΓΑΝΤΑ-ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ) το οποίο ερμήνευσε ο ΔΑΝΙΗΛ…Βρισκόμαστε (2012) στα πέλματα απο σίδηρο και πηλό το Βασιλειο ΒΟΡΡΑ-ΝΟΤΟΥ… Η ΕΙΚΟΝΑ θα διαλυθεί απο λίθο(τρίτο παγκόσμιο πόλεμο), μη ανθρώπινης προέλευσης (επέμβαση) ΘΕΟΥ και θα καλύψει όλη τη ΓΗ…στη (τέταρτη ΒΑΣΙΛΕΙΑ πηλός-σίδηρος) ο ΘΕΟΣ με τη (επέμβαση-λίθος), θα ιδρύσει ΒΑΣΙΛΕΙΑ εκ πενίας που ουδέποτε θα καταστραφεί… σ αυτή θα Βασιλεύση ο εκ πενίας ΒΑΣΙΛΕΥΣ 33έτη, στη Βασιλέία του θα είναι όλοι ευτηχισμένοι…(πένητες ως άρχοντες και άρχοντες ώς Βασιλείς), αδικία δεν θα υπάρχει παρα δικαιοσύνη -αρετή…….Μετα τα έτη της ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ…(33έτη)…θα μεταστραφει ο κόσμος απο την πολλή χλιδή και θα στασιάσει όπως ο ΔΑΘΑΝ και ο ΚΟΡΕ και Θα ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΑΝΤΙΧΡΗΣΤΟΣ.ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ… 2012-2020…+33έτη περίπου 2060-66-70.(ΙΔΡΥΣΗ ΙΣΡΑΗΛ 1946-47(ΟΗΕ)+(120έτη… το ανώτερο βιολογικό όριο δοσμένο απ το ΘΕΟ- ΓΕΝΕΑ)δε θα παρέλθει…(100έτη για λίγους),(70έτη για τους περισσότερους)._ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΥΤΗ (ΕΚ ΒΑΣΑΝ) ΘΑ ΠΡΟΕΛΘΕΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ απο τα τωρινά γεγονότα…(Ηλεκτονική Διακυβέρνηση 666 παγκοσμιοποίηση(RFID)…τότε 2066+… θα υπάρξουν μάρτυρες και η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ).

    Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως οι οδύνες που θα περάσουμε μετα τις εκλογές(τώρα?-Σεπτέμβριο?ποτε?), είναι παρέμβαση ΘΕΟΥ ……..κι ελπίδα…2020+33έτη ελπλήρωση προφητειών. Ο ΆΡΧΩΝ του κόσμου τούτου ΟΜΠ-ΑΜΑ… ΧΟΣ-ΕΙΝ… ΜΠΑ-ΡΑΚ (666)…Προπομπός… θα αρχίσει τους πολέμους του… (ΙΡΑΝ)… και θα δείξει το πραγματικο του πρόσωπο θέλοντας να επικρατήσει στον ΠΛΑΝΗΤΗ προλειάνοντας το έδαφος για τον έσχατο…???ΗΔΟΜΕΝ….?!._

    Αφιερωμένο σε αριστερό… που άκουσα σε ΜΜΕ για κατάργηση της προσευχής στα σχολεία…είναι προοδευτικός…πρόοδος φίλε… και εξέλιξη δεν υπάρχει στην ΑΛΗΘΕΙΑ που ήταν και θα είναι η ίδια ανα τους ΑΙΩΝΕΣ, την οποία εσύ δεν θα δείς…αλλά θα κληθείς να αντιμετωπίσεις όταν θα είναι αργά για σένα …έχοντας παρασύρει πολύ κόσμο στο σκοτάδι σου, που αποτελεί την αλήθεια σου… που… δεν είναι βέβαια αλήθεια???ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ-ΒΡΑΧΙΑ …Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΔΕΞΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΑΝΗ… ΔΙΕΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ.. ΕΑΝ Ο ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΚΛΙΨΕΙ…ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΥΤΗ(Προδότες του εαυτού και τηςπατρίδος τους- ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ)…ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΙΣΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ κι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟ-ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ… ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ (ΔΕΞΙΟ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ)… βλέπω 902TV ΚΚΕ με εκπομπές προπαγάνδας επι ΣΤΑΛΙΝ… είστε… στον κόσμο σας,όπως οι ΙΕΡΕΙΣ που δεν πιστεύουν αλλά κρατούν το μαγαζάκι ανοικτό…αυτό ξέρουν να κάνουν εκ του ασφαλούς…ΚΑΝΕΛΛΗ δεν τους έμαθες να κάνουν σταυρό…τι κι αν κερδίσεις τον κόσμο όλο και χάσεις την ψυχή σου, υπάρχει ποιό πλούσιος απο το ληστή που έκλεψε τον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ… ΣΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ?!._

  25. Ανώνυμος Says:

    Τελευταία προοιδοποίηση…ίσως?… ο ΘΕΟΣ ξέρει!!!… μπορεί και… να συμβεί? Αμέσως μετά τις ΕΚΛΟΓΕΣ θα επιτεθούν οι ΤΟΥΡΚΟΙ αν όχι τώρα (ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΡΙΤΗ), η ΙΟΥΛΙΟ τότε (ΣΕΠΤΕΒΡΙΟ-ΟΚΤΩΒΡΙΟ) σίγουρα το 2012…ίσως ξαναγίνουν ΕΚΛΟΓΕΣ?…?._Στη ΓΑΛΛΙΑ θα επανεκλεγεί ο ΣΑΡΚΟΖΙ…(σήμερα είναι 30-4-2012). Η ΕΛΛΑΔΑ θα πεινάσει στο… 1/3 του πλυθησμού ενα ΜΗΝΑ μετα την ΕΠΙΘΕΣΗ (πείνα…1941!?) για… 18 ΜΗΝΕΣ!!!.Η επίθεση θα είναι προιόν Μυστικής Διπλωματίας απο άρωστο-καθυστερημένο μυαλό…(Γνωστό-Αγνωστο).Περιφρούρηση Σύνορα…Άμυνα-Αμυνα-(Αμυντικό παιχνίδι)…και πάλι ΑΜΥΝΑ… ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ “ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ”…στο ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ακολουθήσει αμέσως μετά ,σε ΔΥΟ Ημίχρονα!… Κίνδυνος… Πυρηνικών…ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ…εμείς θα πεινάσουμε οι ΕΧΘΡΟΙ μας ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ η ΕΛΛΑΔΑ ανήκει στην ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΩ θέλει να μας δόσει μια ευκαιρεία να μετανοήσουμε και θα αποκαταστήσει το ΕΘΝΟΣ, πριν την…οριστική κρίση…ο καιρός γαρ εγγύς._ΤΑ ΠΡΟΕΒΛΕΨΑΝ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ… ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ…ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΩΣ… ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ…!._

  26. Ανώνυμος Says:

    Τα ασποτελέσματα των ΕΚΛΟΓΩΝ είναι απολύτως ΘΕΤΙΚΑ!…ΤΟ ΠΑΣΟΚ… 3ο κόμμα χανει την επιχορήγηση κι αν μείνει εκτός εξουσίας χρεωκοπεί ο ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ περιμένει να βγεί εκτός ΦΥΛΑΚΗΣ με την “ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ”,.. οταν συνηδητοποίσει οτι είναι πλέον μόνος του…χωρίς πλάτες?…θά κελαηδήσει… ώστε να τον ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι (Πολιτικό Μαύρο χρήμα!? ξεπλύθηκε ΣΤΗΝ “ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ- ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ” από άλλους πιό ψαγμένους-έξυπνους ΠΑΣΟΚΟΥΣ…Νομίζω πώς ειναι η ώρα της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ._Το ΣΥΡΙΖΑ…2ο…ο ΤΣΙΠΡΑΣ τοποθετήθηκε παρα πολύ “σωστά” πολιτικά… αποτελώντας το αριστερό χέρι μέ τον ΚΑΜΜΕΝΟ να αποτελεί το ΔΕΞΙ του ίδιου ΣΩΜΑΤΟΣ(ΕΛΛΑΔΑ), και οι δυό μαζί… την κρίσημη πολιτική “ΜΑΖΑ” συμπαρασύροντας ακραίες αριστερές(ΚΚΕ)και ΔΕΞΙΕΣ(ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ) ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ…επήλθε η ισοροπία,αν κυριαρχούσαν οι αριστερές Δυναμεις(ΚΚΕ) θα είχαμε επανάληψη του ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, θέλει οποσδήποτε να ενωθούν οι δυνάμεις του ΕΔΕΣ και ΕΛΛΑΣ το είπε ο ΠΑΝΟΣ(προεκλογικά), ώστε να καλυφθεί το πολιτικό κενό που αφησε (ΠΑΣΟΚ-Ν.ΔΟΥΛΑ), η πραγματικότητα είναι αυτή, οι ταμπέλες κουμουνιστών-φασιστών κρίνεται απο τα έργα κι όχι αφορισμού από υπόλογους προς ΔΙΚΗ-ΓΟΥΔΙ.(Οι υπογραφές Μνημονίων ειναι παράνομες χωρίς αντίκρυσμα παράδοσης της χώρας και του πλούτου της για ταπεινά και ιδίου οφέλους, (πλουτισμου παράνομου) ΜΙΖΕΣ)._
    Οι ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ επιμένουν να κάνουν κυβέρνηση ΕΘΝΙΚΗΣ (ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ)ΣΩΤΗΡΙΑΣ ώστε να αποπληρώσουν αυτά που λήστεψαν και να γλυτώσουν την ποινική καταδίκη.Να κανουν τι?… το εθνικό ταμείο αποπληρωμής στους ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ (ΔΕΗ,ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ την ΜΑΝΑ τους και τον ΠΑτέρα τους θα δώσουν…για να πάρουν τη ΔΟΣΗ ΤΟΥΣ),Χρειάζεται αποτοξίνωση εθνικοποίηση ΤΡΑΠΕΖΩΝ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ-ΣΥΜΑΧΙΑΣ με τρίτους π.χ.ΙΖΡΑΗΛ-ΜΑΖΗΣ(πρόταση)για στήριξη να μην εξελιχθεί το πρόβλημα απο οικονομικό σε ανθρωπιστικό.ΟΤΑΝ παραδίδης ΤΑ ΠΑΝΤΑ(ΠΑΤΡΙΔΑ) στο
    ΤΙΠΟΤΑ(ΕΥΡΩΠΗ)δεν υπαρχει, παρα ΓΕΡΜΑΝΙΑ με “40δίς” κέρδος καθαρα σε δύο χρόνια αέρα πατέρα.. τόκοι χωρίς προοπτική. Η μόνη προοπτική που υπάρχει είναι… αν δε σχηματιστεί
    η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ με το ΚΑΛΟ…θα δοθούν με το στανιό???!!!, κανένας ΝΤΑΒΑΣ(ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΔΥΣΗ) δεν αφήνει την ΠΟΥ..ΝΑ ΤΟΥ(ΕΛΛΑΔΑ), ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΙΣ…εκατομύρια ΑΕΡΙΟ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΥΓΕΙ για να το δώσει αλλού, για αυτό εξάλου μας εκβιάζουν.Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΥΛΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΟΛΟΥΣ “ΑΓΝΟΥΣ” ΜΗ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ ΣΕ”ΛΕΣΧΕΣ” ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ
    ΟΠΩΣ ΤΟΥ (ΛΑ.Ο.Σ)ήταν λίγοι σε αριθμό, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ωστε ν αποτελέσουν… πολιτικά τηλεκατευθηνόμενα “ΒΛΗΜΑΤΑ” Μαριονέτες ,για αρκετό χρονικό διάστημα. ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ..!Παρακαλώ τους…………………………………………………………………………………………………………………………………..
    ΣΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ… ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ “ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ” ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ…ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ. ΣΕ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ και κατόπιν και μόνο… ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΗΣΣΙΑ (αποτελεί κράτος), ένωση… έκτακτης ανάγκης… οργανωνοντας την ΑΜΥΝΑ… ΠΙΣΤΕΥΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ (ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ)… ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ…Πιθανή ημερομηνία ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΡΙΤΗ ΤΟ… (ΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΛΩΝΙ)…θέμα χρόνου πρωσεχώς…???Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΛΕΤΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΘΗΚΕ???!!!._ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!!

  27. Ανώνυμος Says:

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ Ο ΓΡΑΨΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ
    ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ
    ΑΛΛΟ, ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ;
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.
    Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΜΕ
    ΤΡΙΣΙΜΙΣΗ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΦΡΑΓΙΣΤΟΥΝ

  28. Ανώνυμος Says:

    Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ είναι αινειαίος. Μετα τον 2ο ΠΑγκόσμιο πόλεμο οι εφοπλιστές χρηματοδοτήθηκαν “Ξήλινα τείχη” και είναι πρώτοι στον εμπορικό στόλο και με το “αγγλικό δίκαιο” τους παραδίδεται αδιάβαστους ,οι πλούσιοι βγάλανε χρήμα ΕΛΒΕΤΙΑ και θέλεται να τα δημεύσεται, γιατί τα φάγανε οι 300(όχι όλοι)τηλεκατευθηνόμενοι(βλήματα) των διάφορων “ΛΕΣΧΩΝ” και οι αυλικοί τους γιά να τα φάτε κι αυτά, κάνατε ανάπτυξη δημόσια έργα (εργολαβίες) με αλλοδαπούς ανασφάλιστους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ κ.τ.λ.,αντε και σας έδινε χρήμα… η ευρωπη ΝΑ ΤΑ ΚΆΝΕΤΑΙ ΤΊ?Ανάπτυξη υμετέρων,μαύρη εργασία και άδειασμα των αποθεματικών(ανασφάλιστοι).Οπου και να κοιτάξεις σαπίλα… ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ- ΞΕΠΛΥΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ με υμετέρους όπου υπάρχει δυνατότητα… “ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ” διάφοροι Σκανδαλόπουλοι κ.τ.λ. για να θολώσεται τα νερά μπουκώσατε και το ΔΗΜΟΣΙΟ με Υπεράρηθμους, τι να προτοπώ υπογραφεται χωρίς να το διαβάσεται… το οτιδήποτε ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2-ΣΕΓΚΕΝ φέρατε αλυσίδες “ΛΙΝΤΛ” ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ κ.τ.λ αιμοραγόντας τα εισοδήματα απο το όλο σώμα της οικονομίας,και τέλος μπαίνεται σε Μνημόνιο διαλύεται τον τόπο και τον Λυστεύεται με διάφορα κόλπα(ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ), αλήθεια τί ποσά(αργύρια) εισπράχτηκαν εν μία νυκτή, αφήσατε την ΕΛΛΑΔΑ Χώρα ερειπωμένη απο… τους εχθρούς της να την “τρώγουν” μπροστα στα μάτια μας,Η αδικία επικρατεί κι ο Φτωχός δε βρίσκει το δίκιο του Οι “ΕΝΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΙΔΩΡΟΥΝΤΑΙ” ο Παχουλός κος ΚΑΜΜΕΝΟΣ υπερέβαλε “ΕΑΥΤΟ” απο ΦΙΛΟΠΑΤΡΕΙΑ και μόνο, χωρίς να έχει ανάγκη να το κάνει το ,…Ο ΤΣΙΠΡΑΣ το ίδιο και πιστεύω σε ένωση των άκρων…(κοινωνική δικαιοσύνη)αριστερά-(ΧΡΙΣΤΟΣ κι ΕΛΛΑΔΑ)δεξειά, νομίζω πώς στο τέλος αν παρατηρήσεις πρόκειτε για ταυτόσημες ένοιες._ ΚΥΡΙΟΙ Η ΚΟΝΩΝΙΑ είναι σαν τη Φύση με ανισότητες θεμιτες,π.χ αν είμαι χαζός δε μπορώ να γίνω ΤΣΙΠΡΑΣ, αν είμαι άσχημος θά πάρω λιγότερο όμορφη γυναίκα ο καθείς όπου ετάχθει και φυσικά άν μπορεί να καλυτερύσει τη θέση του μέσα από κρατος δικαίου θα το προσπαθήσει,δε χωρίζεται σε τάξεις, πλούσιοι- φτωχοι κλίκες η ΣΟΒΙΕΤ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΝΗΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ._ Λένε θά ρθεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ κεφάλαιο να αγοράσει τα πάντα (ντιπ-παρά)και ταυτόχρονα βαζουν στο ταμείο εκχωρήσεως των πάντων, στους δανειστές με αγγλικό δίκαιο τα πάντα όλα.Αυτά είναι μειωμένης
    Εθνικής συνειδήσεως η μειωμένης αντιλήψεως…εγώ πιστεύω είναι ιδεολογία… μιας κι είναι πολίτες του κόσμου(υπόκοσμου-πολιτικοί μας).Ο Ελληνας έχει Αντίληψη και φάνηκε στίς ΕΚΛΟΓΕΣ… π.χ. το ΛΑ.Ο.Σ όταν αγωνίζονταν “αγνά” υπερψηφίζονταν οι περίεργοι τύποι αλλά καλλά παιδιά (ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ-ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ) μετά έπαθαν ΖΑΠΑΤΙΑΣΗ
    και αρχιζαν να μας σώζουν απο τον εαυτό μας, στηρίζοντας 2 επιπλέον χρονια τον Γ.Α.Π και κάνοντας πρωθηπουργό τον ΠΑΠΑΔΗΜΑ νομίζω ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ τον έλεγε ΜΑΣΩΝΟ-ΤΑΠΕΖΙΤΗ συνεργατη του ΣΙΜΗΤΗ(ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΦΑΓΟΥ).Πάντως υπάρχουν ο ΑΗΒΑΛΙΩΤΗΣ-ΠΛΕΥΡΗΣ και(ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ)-ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ είναι αγωνιστές και θα πρέπει?… τι μέλει γίνεσται.Είναι αυτό που έλεγε ο ΧΡΙΣΤΟΣ…θα με γνωρίζουν όπως εγώ γινόσκω τον ΠΑΤΕΡΑ…βλέπεις ένα πολιτικό ΕΛΛΗΝΑ…ΚΑΝΕΛΗ- ΤΣΙΠΡΑ-ΚΑΜΕΝΟ-Κ. ΠΛΕΥΡΗ-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ(μακαριστός) και ξέρεις αυτός δε θα προδώσει τον εαυτό του.Τελειώνοντας θα έλεγα να μή βάζουμε ταμπέλες παρά να κρίνουμε απο πράξεις , (ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ την ΠΕΙΝΑ-ΕΥΗΜΕΡΕΙΑ-ΣΚΛΑΒΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ).Στο στρατό έλεγαν πέρνεις ότι έχει να δώσει ο καθένας προς επίτευξη σκοπόυ (ΚΑΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ),
    την πείνα θα την αντέξουμε την πατρίδα μη χάσουμε.ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ περιλαμβάνει τους μη προσκυνημένους οι άλλοι ανήκουν και υπηρετουν αλώτρια συμφέροντα.ΤΑ οικονομικά μιας και σας μπερδεύουν…κοιτάξτε τι έκανε η ΤΟΥΡΚΙΑ +9ΑΕΠ-ΡΩΣΣΙΑ ήταν περίγελος ο ΠΟΥΤΙΝ πήρε ΤΡΑΠΕΖΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ και… βουαλά!!!, κόψτε δραχμή στο εσωτερικό- ευρώ για τα χρεη, καλύτερα να περάσουν σε χερια ΕΛΛΗΝΩΝ(ντίπ-παρά),παρα σε ΤΟΥΡΚΟΥΣ κ.τ.λ.ΛΕΣΒΟΣ λιμάνι.Την αδυναμία κάντε την δύναμη, Βγάλτε τα Πετρέλαια με τους ΙΖΡΑΗΛΙΝΟΥΣ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣκ.τ.λ.ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    ρίξτε το μπαλάκι στους ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (κόψιμο χρήματος-ομόλογα)…ένας πρόεδρος ΜΕΡΚΕΛ(ΝΑΖΙ) ώστε να δούν οι άλλοι την πραγματικότητα, άν δε πετύχει η “ΛΥΣΗ” είναι
    ΤΣΙΠΡΑΣ-ΚΑΜΜΕΝΟΣ…Η ένωση ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΕΙΑΣ του ΣΑΜΑΡΑ είναι απελπισμένες κινήσεις για να σωθεί το ΔΙΠΟΛΟ της προδοσίας…Η Σοφία του ΤΣΙΠΡΑ θα φανεί στη ΣΦΗΝΑ του ΚΑΜΜΕΝΟΥ και να συνεχίσει να είναι ανοιχτό ΜΥΑΛΟ καλοπροαίρετο…ο κόσμος έχει αντίληψη.Θα παρακαλούσα το όποιο σύστημα φορολογίας να μη περιλαμβανει RFID tsipaki ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΡΤΑ 666 αντιτίθεται στα πιστεύω ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ εκεί…καλύτερα η πείνα, οπόλεμος,ο θάνατος._ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ(δίδεται ευκαιρεία).-

  29. Ανώνυμος Says:

    Ο τουρκικός στρατός βρίσκεται σε συνεχείς ασκήσεις – επιθετικού προσανατολισμού – από τον Έβρο μέχρι την Κύπρο
    Είδατε στην προεκλογική περίοδο να μιλάνε καθόλου για ΑΟΖ τα κόμματα που συμμετέχουν στις εκλογές; Και ούτε πρόκειται να γίνει συτό.Ξέρετε γιατί; Διότι όλος ο τουρκικός στρατός βρίσκεται σε συνεχείς ασκήσεις (επιθετικού προσανατολισμού) από τον Εβρο μέχρι την ΚΥΠΡΟ. Για δείτε τον παρακάτω χάρτη που δείχνει τις περιοχές που ασκούνται αυτήν την στιγμή οι ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ:Πιστεύω να καταλαβαίνετε που προσανατολίζονται. Σκεφτείτε ότι ασκούνται σε τέτοια έκταση και δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥΣ άσκηση η EFES, η οποία ξεκινάει στις 15/5 , 9 ημέρες δηλαδή μετά τις δικές μας εκλογές (τυχαίο; Δεν νομίζω).
    Και κάτι άλλο η ανατολική μεσόγειος έχει γεμίσει από ρωσικά ερευνητικά που κάνουν έρευνες για πετρέλαιο. Και αυτό τυχαίο; ΣΤΑ ΟΠΛΑ… ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΠΙΘΑΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ…οποτεδήποτε??? ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ δεν είναι Τηλεκατευθηνόμενα βλήματα απο διάφορα εξογενή κεντρα όπως οι δικοί μας πολιτικοί, ξερουν απο συμφέρον και να το διεκδικούν
    Πρέπει ο ΣΤΡΑΤΟΣ να κινηθεί αθόρυβα αμυντικά να πάρει θέσεις πιστεύω έχει κανονισθεί…θέμα χρόνου πιθανός 9Ιουλίου Δευτέρα -Τρίτη ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ…ΗΔΟΜΕΝ?!.ΝΑ φοβάστε τον “ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ” που εξοστράκισε το πολιτικό σύστημα ο κύβος ερίφθει διάβηκε το ΡΟΥΒΙΚΟΝΑ._

  30. Ανώνυμος Says:

    Οι πολιτικοί που βρίσκονται καντά στην εξουσία θαμπώνονται απο τη “ΛΑΜΨΗ” της καί δε τους επιτρέπει να δούν καθαρά, η ορατότητα μέσα απο φιλτραρισμένες αληθοφανείς συγρουσιακές( με ίδιον συμφέρον-ατομικό,κοματικό) καταστάσεις που παρουσιάζονται πιεστικά, αφήνουν να διαφανούν και οι δήθεν πατριωτικές “σωτήριες” λύσεις που είναι βέβαια προαποφασισμένες απο τα διάφορα κέντρα.Ενας παρατηρητής καλοπροαίρετος απο απόσταση χωρίς υστεροβουλία,με ουδετερότητα κι αγάπη για τη πατρίδα μπορεί να αναλύσει την κατάσταση πιό σφαιρικά.Η κατάσταση δεν επιδεχεται ίαση με(Μνημόνιο) Οι παράγοντες της πολιτικής ζωής (1.ΣΗΙΜΙΤΗΣ-2.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-3.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ) βάλανε ο 1.την κατετθυντήρια προδιαγραμένη τροχιά(τέθηκαν οι βάσεις) ,2. Από “φόβο”που δε ταιριάζει σε Ηγέτη αφησε να εκτροχιαστή,3.Αποτελίωσε τη δουλειά απομακρύνοντας οποιαδήποτε ελπίδα(περιμένοντας στη γωνία για τυχόν “διορθωτική κίνηση” απο απρόβλεπτοους παράγοντες… (ΤΣΙΠΡΑ-ΚΑΜΜΕΝΟ)ένα είδος ένωσης κέντρου… Βάση της Μεταμεταπολίτευσης.Οι αντιμνημονιακοί αυτοί φαινομενικά αντίθετοι μεταξύ τους αποτελούν το νέο υγειές αλληλοκαλυπτόμενο (πολιτικό συνεχές), που έρχεται να διώξει το χθες και σάπιο ΠΑΣΟΚ-ΝΟΔΟΥΛΑ. Αλληλοκαλυπτόμενο εννοώ στη φάση αυτή, γιατι θα τους επιτεθούν οι “δοσίλογοι” μέσω (αριστεράς vs δεξειάς) αναμοχλεύοντας το χάος της διχόνιας ώστε στην αναμπομπούλα να εξαλειφθούν οι δικές τους αμαρτίες.Δε θα παραλείψουν να τρομοκρατήσουν κι όποιον κατα τη γνώμη τους μπορεί τυχόν να αναθαρέψει και εμπλακεί. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ πριν τις εκλογές κατά τον Κο ΜΠΕΓΛΙΤΗ ετοίμαζε πραξικόπημα, Η Αστυνομία ψήφισε μαζικά ναζιστές(ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ),Οι Δικαστές τους τρομοκράτησαν πολύ πιο πριν λεγοντας ότι τους “κρατάνε” στο χέρι,Ο πρόεδρος της δημοκρατίας όταν ορκίστηκε είχε ενημερωθεί!!!???.Ο ΤΣΙΠΡΑΣ έχει “στομάχι” στο μόνο “καθαρό” που θα βασιστεί είναι ο Π.καμένος κι αν τελικά πετύχουν την αληθινή σωτηρία της χώρας απο τους τοκογλύφους θα αποτελεσουν τους εκπροσώπους των πολιτικών τους τάσεων και της ισσοροπίας στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, τη “Μεταμεταπολίτευση” ευχή να στηριχτούν απο όποιον μπορεί να τους στηρίξει.Το ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ είναι υπόλογα για βαριές ευθήνες που θα πρέπει να δοθούν αναδρομικα για αθέμιτο πλουτισμό και προδοσία του ΚΡΑΤΟΥΣ (τα υποβρύχια ενώ πληρώθηκαν βρίσκονται στη στεριά)…αν επιτεθούν οι ΤΟΥΡΚΟΙ σε διόρθωση αστάθμητης κατάστασης(έξοδο μνημόνιου), που να μήν επιτρέπει την παράδοση του πλούτου στους τοκογλύφους, θα είναι τα πρώτα που βυθίζονται στη στεριά.Το ΚΚΕ μένει συστημικό κόμμα “περιφρουρεί” το δυναμικό του μέσα απο στερεότυπα, κοιμήζοντας τα στελέχη και φθείροντας τον ΤΣΙΠΡΑ… όπως κι ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ
    (ΡΕΠΟΥΣΗ-ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ), απο δεξιά ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ δε κατάφερε να γίνει “ρυθμιστής” ο οποίος έκανε κόμμα επάνω στο Μνήμα του ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ(ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ)κατηγωρόντας τον Παπούλια ,Σημίτη,Παπαδήμο για (ΛΕΣΧΕΣ)κι αργότερα τους στήριξε ποικιλοτρόπα.Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να προσέξουν γιατι Θυμήθηκαν τον “Αλντο Μόρο” στην ΙΤΑΛΙΑ και οι ακροδεξιοί “υποτίθεται” σήκωσαν κεφάλι… Θα έλεγα η ίδια ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ να προστατέψει τον ΤΣΙΠΡΑ(παντού σε όλους τους χώρους υπάρχουν οι “φυτεμένοι σε ύπνωση”… (ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΞΕΙΑ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ “ΤΑ ΩΣΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ”.Στην ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΜΗ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΚΑΣΤΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ… ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΟ ΛΑΟ “ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ”… ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΦΥΛΑΓΑΝ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΣΦΑΞΟΥΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ του ΔΟΥΒΛΙΝΟΥ 2, ΔΕΝ είναι ότι φαίνεται… αυτός που κατηγορεί τους Κουμουνιστές-τους Σιωνιστές-Εθνικιστές δεν έχε δίκιο… παράδειγμα ο ΤΣΙΠΡΑΣ αποδεικνύεται πατριώτης- ο Σημίτης έστειλε σε ΣΥΜΑΧΙΑ το ΙΖΡΑΗΛ με τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ στερώντας τη δυνατότητα να ευημερίσουμε οικονομικά ΑΟΖ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ωφελώντας τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ- ο Εθνικιστής Καρατζαφέρης στήριξε τον “λογικά” σκεπτόμενο και χωρίς θυμό Γ.Α.Παπανδρέου.Ο οποίος έφερε το Δ.Ν.Τ.-Μνημόνιο κι Ο ΤΣΙΠΡΑΣ- ΚΑΜΕΝΟΣ δήθεν ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΨΕΙ ΕΝΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΤΡΑΜΕΝΟΙ και πτωχευμένοι.
    Αυτό που έχουμε να διακυβεύσουμε δεν είναι η πείνα(στο μνημόνιο ο Πλούτος ΑΟΖ δεν οφελεί ,βλέπε “ΑΦΡΙΚΗ” ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ) είναι αδιέξοδο.Μας μένει να φερθούμε σαν ΕΛΛΗΝΕΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ… ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ κι έστειλε τον ΠΑΝΟ ΚΑΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΑ (ΚΛΗΜΑΤΑ-ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΗΝΟΜΕΝΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ) ΠΟΥ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΠΕΛΟ ΩΣ “ΑΧΡΗΣΤΑ-ΣΑΠΙΑ” με τον ΤΣΙΠΡΑ να δώσουν “ΕΛΠΙΔΑ”._

  31. SABONIS Says:

    Ο Καμμένος πρότειναι τον Γράψα για υπηρεσιακό ΓΕΕΘΑ μέχρι να γίνουν εκλογές….!!!!

  32. Ανώνυμος Says:

    Διαπιστώνοντας τα τρέχοντα πολιτικά γεγονότα της πατρίδος μας, αλλά και πλατιάζοντας ευρύτερα γεωπολιτικά,στα οποία οδηγούμαστε αναπόφαυκτα μπορούμε να επισημάνουμε τα εξής…
    Υπάρχει Ο Πόλος πόυ εκφράζεται απο μνημονιακούς με ανώτερο καθοδηγητή-διαχρονικό, τον Δ.Ο.Λαμράκη με κατευθηντήριες γραμμές(Δικονομική ρητορική το άσπρο-μαύρο)απο… ΠΑΣΟΚ-ΝΟΔΟΥΛΑ- ΔΗΜ.ΑΡ.(Καρατζαφέρης της αριστεράς) η οπόία απαρτίζεται από Ρεπούση, Μαργαρίτη, Μπίστη κ.τ.λ.ο κακός ΣΥΡΙΖΑ (αποσχίστηκε-ΔΗΜ.ΑΡ.) καί με τον οποίο έχει συμαχίσει ο ΛΑ.Ο.Σ. (Αποστάτες),Βελόπουλος- Πλεύρης…κ.τ.λ.,πολεμώντας τον ανυπαρκτο κομουνιστικό κίνδυνο,στοιχήθηκαν με Γ.Α.Παπανδρέου.-ΣΑΜΑΡΑ-ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ-ΔΗΜ.ΑΡ Μνημονιακούς-δοσίλογους.Υπάρχει και το Κ.Κ.Ε στην ομάδα περιφρουρόντας-(ανάσχεση) της δυναμικής των αντημνιμονιακών(μή προσκυνημένων σε έξοθεν επηρεασμούς),η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ αποτελεί χαβαλέ… δεν μπόρεσε να ψελίσει στον ανεκδιήγητο(Μπενάκη-ορκωμοσία),διορισμένο απο δοσίλογους(Βουλευτική Ασυλία), Πρόεδρο Παπούλια πως ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι…να διαφονώ με ότι λές αλλά υπερασπίζομαι το δικαίωμα σου με τη Ζωή μου να μπορείς να το λές κι όχι επιλεκτικά.Ο παισιος…άν θυμάμαι καλά είπε μερικοί Κουμουνιστές (ΤΣΙΠΡΑΣ) και μερικοί πιστοί (ΚΑΜΕΝΟΣ)θα αντιδράσουν…πράγματι το παλεύουν…ήδομεν.Είπαμε για “ΛΑΜΡΑΚΗ-ΛΕΣΧΕΣ” και “ηλεκτρονική Διακυβέρνηση” απώτερος σκοπός, με ορυκτό πλούτο έλενχομενου μέσω μνημονιακών(Αγγλικού δικαίου-υπερχρέωσης τόκοι) ώστε να παγιωθεί το όλο ενχείρημα τη καταδούλωσης του ΕΘΝΟΥΣ…Δέν είμαι κατά των “ΛΕΣΧΩΝ” αλλά γιατί οι δικοί μας να είναι καθυστερημένοι σαν τον Γ.Α.Π. κι όχι ΜΕΡΚΕΛ που τους χρησιμοποίησε κι απο πάνω ζητώντας …ρέστα(φόρο υποτελείας).Ερώτημα… γιατί ο Γ.Α.Π. είναι δισίλογος(Καταστροφική-Διακυβέρνηση) και οι άλλοι ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ “ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ”και πατρίώτες???…Απάντηση δεν είναι πατριώτες κοιτάν το (ΜΕΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ)τους,επιβιώνουν.Η ΕΛΛΑΣ κατα την ΜΠΕΝΑΚΗ
    Θα χάσει “ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ…τουμπεκί.Προσπαθούν ευτηχώς χωρίς επιτυχία να χωρίσουν τους ΕΛΛΗΝΕΣ σε Διπολικό σύστημα ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΕΙΟ-ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ(διαίρει και βασίλευε).Υπάρχει πραγματικό δίπολο κι αυτό είναι…1. ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ τοποτηρητές (ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ) και 2.Οι Ανεξάρτητοι ΕΛΛΗΝΕΣ κι ο ΤΣΙΠΡΑΣ…Αδούλωτοι… συνετοί και παλληκάρια._
    Γεωπολιτικά… θα πρέπει να τύχει προσοχής η κίνηση του προξενείου Θράκης στις εκλογές οι ΤΟΥΡΚΟΙ δεν κανουν τίποτα στην τύχη…Θα κτυπήσουν την ΕΛΛΑΔΑ γιατί πρέπει…(είναι πολλά τα χρήματα(Α.Ο.Ζ)φροντίζουν να στήσουν σκηνικό που να ευνοεί τα σχέδιά τους…ετοιμάζονται σε περίπτωση που δεν παραδοθούμε με το καλό στους τοκογλύφους, ώστε να έχουν..
    μερίδιο… μέσω(μυστικής διπλωματίας)θα…μας επισκεφθούν λίγο μετα τιις 17 Ιουνίου(8-9 ΙΟΥΛΙΟΥ),σε περίπτωση ΕΠΙΘΕΣΗΣ(ΓΕΝΙΚΗΣ)Ο στρατός θα πρέπει να “αναλάβει” νομιμοποιημένα
    λόγω μη ΣΤΑΘΕΡΗΣ-ΝΟΜΙΜΗΣ πολιτικής κυβέρνησης,για άμυνα και τυχόν έξοδο απο το “ΜΝΗΜΟΝΙΟ”θα ακολουθήσει χάος(Αστυνομικοί δε θα πληρώνονται) και να περισώσει ότι είναι δυνατόν.
    Τέλος οι στρατηγικοί αναλυτές θα πρέπει να έχουν υπόψη πώς οι ΔΥΝΑΤΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ(ΗΓΕΤΕΣ)είναι Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ(Αυτοκινούμενος)-ΜΕΡΚΕΛ(Αλεπού)-ΟΜΠΑΜΑ τον “μεγάλωσαν” γι αυτό κι ο ΠΟΥΤΙΝ ο οποίος ΑΠΟΤΕΛΕΊ “ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ”.Με το ΣΙΚΑΓΟ Τουρκια-αντιπυραυλική ασπίδα-ΙΡΑΝ-ΣΥΡΙΑ(Ενέργεια-Ζωτικός χώρος Ρωσίας)σχεδόν τον κοροιδεύουν… όπως με ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ που ακύρωσε συμφωνία για αγωγούς με Ελλάδα, Ρωσία ενώ υπέγραψε μέ άλλους για ενέργεια…δεν του αφήνουν ζωτικό χώρο να κινηθεί και θα το πληρώσουν τα έβαλαν με λάθος “ΗΓΕΤΗ” στην πρώτη πρόκληση-ευκαιρεία θα δούν τι εστί ΠΟΥΤΙΝ(ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΘΝΟΣ) θα τους κάψει.Παρακαλώ μή βάλετε έλληνα στρατιώτη εναντίων Ρώσου η Ιζραηλινού σε καμιά περίπτωση.
    ΑΥΣΤΗΡΗ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ,ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟ…ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ(ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΥΡΗΝΙΚΑ),σύνεση-ουδετερότητα και…ΧΡΙΣΤΟΣ!!!.

  33. ΟΔΥΣΕΑΣ@hotmail.com Says:

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ… ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΕNIAΣ… ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΜΕΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕ (ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ)ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ…ΧΩΡΑΝΕ ΟΛΟΙ… ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ 1/3 ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΥΠΝΗΖΟΝΤΑΙ…ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ…ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ… Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΙΣΧΥΟΣ.
    ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ…ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΗ ΚΙΝΕΙ…”ΚΑΠΟΙΟΣ” ΙΩΑΝΝΗΣ? THN ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ…ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ…ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟ!… ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ 3.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΧΡΙ
    ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΛΙΚΑΣ 300 ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ…ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΘΑ ΠΑΙΘΑΝΕΙΣ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ…ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΛΙΓΗ ΒΡΩΜΙΑ…ΜΗ ΘΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΑΣΚΟΠΑ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ!!!._ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕ
    ΣΥΧΩΡΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ…ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ…ΨΙΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΧΙ ΓΙΑ
    ΠΕΡΙΦΑΝΕΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ…ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΑ…ΚΟΤΣΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΟΤΑΜΙ
    ΠΟΤΑΜΙ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ…ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΣΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ!!!

  34. Ανώνυμος Says:

    “ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΑΣΠΙΔΑ” ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ…1.ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΖΩΝΗ… ΜΑΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΣΥΝΟΡΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΔΟΧΩΡΑ(ΚΟΡΙΝΘΟ), ΝΗΣΙΔΕΣ ΚΤΑΤΗΣΗΣ ΣΕ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥΣ ΠΛΥΘΥΣΜΟΥΣ (εχθρικη σταση)…ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ… ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΥΓΟΝΙΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ ΠΕΜΠΤΗΣ ΦΑΛΑΓΓΑΣ!!! η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ…σε ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ,αμυντικη… ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΑΣ-παλαικη, ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ “ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΏΝ” ,”απατριδων”,ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΟΥΝ ,ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ, ΕΞΟΡΙΣΤΟΥΝ… ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΘΑΡΡΟΣ…!!!_ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ “ΨΕΥΤΟΡΟΜΑΙIΚΟΥ”… ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ… ΘΕΟΥ ΘΕΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ…αμυνα, ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ -ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΑΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΤΥΠΩΝ ΣΥΜΑΧΩΝ ΡΩΣΩΝ μηδενικη ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΆ ΣΧΕΔΙΑ,θΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ-ΚΙΝΑΣ-ΠΕΤΡΑΙΛΑΙΑ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤ “ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΑΣ”η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ “μιλημενα”…ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΝΤΑΣ
    ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΣΥΝ ΚΛΗΡΟ, ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΗ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟ 1974 ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ REZILIDES. Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΜΟΡΝΙΝΓΣΤΑΡ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ,Η ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΑΠΟ (ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟ-ΙΖΡΑΗΛ) ΔΕΊΧΝΕΙ ΠΩΣ ΟΤΟΥΡΚΟΣ ΝΟΜΟΤΥΠΑ ΘΑΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΣΤΟ “ΟΙΚΟΠΕΔΟ”…tetelesmena.ΣΤΑ ΟΠΛΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΤΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ???!!!._

  35. Ανώνυμος Says:

    Απάντηση στις επιθετικές γέφυρες εφόδου ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ της ΤΟΥΡΚΙΑΣ.Ανθρώπινη ασπίδα με “ισλαμιστες-μετανάστες” σε ουδέτερη ζώνη επιτόπου της συληψης τους και μεταψορα ΄ολων-απο ενδοχώρα(ΚΟΡΙΝΘΟ), σε φράκτη που θα καλυβει την παραμεθόρειο!Υπάρχει στρατός για φύλαξη και σε περίπτωση επίθεσης εξ ανατολών θα χρησιμοποιηθούν σαν αλοθι για εξόντωση ντόπιου… 5ης φάλαγγας ισςλαμικού στοιχείου._ΑΝ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΑΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ.. ΕΝΩ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ
    ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ ΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ, ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ…Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ +9%…???Θα …….!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ..Η ΓΝΩΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΚΟΥΡΔΟΙ…αν…τωρα… η ποτέ!!!”ΓΕΟΠΟΛΗΤΙΚΗ”!ΠΡΑΤΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ…ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΧΗ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΩΤΗΡΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ!!!._


Δεν επιτρέπονται σχόλια.

%d bloggers like this: