Μετά τις αντιδράσεις «γκρέμισε» το άγαλμα του Κεμάλ ο Μπουτάρης

Μετά τις αντιδράσεις «γκρέμισε» το άγαλμα του Κεμάλ ο Μπουτάρης

Εφημερίδα: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ – ΣΕΛ.15

Αναρτήθηκε στις ΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Ετικέτες: . 3 Comments »

3 Σχόλια to “Μετά τις αντιδράσεις «γκρέμισε» το άγαλμα του Κεμάλ ο Μπουτάρης”

  1. Νικόλαος Says:

    ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ Κ’ΝΕΤΕ…. ΘΑ ΑΠΑΡΝΗΘΏ ΕΓΏ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙ’ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΙΘΑΓΈΝΕΙΑ!
    Εχθρός της Ελλάδος είναι ο ίδιος έλληνας!

  2. εκεινος Says:

    η πολη που ζω δημιουργηθηκε πριν απο 88 χρονια απο τους προγονους μου οταν εκεινοι προτιμησαν να εγκαταλειψουν τις εστιες τους και ολα τους τα υπαρχοντα και να εγκατασταθουν μολις εικοσι χιλιομετρα μακρυτερα στις απελευθερωμενες περιοχες και οχι να παραμεινουν σ’εκεινες που παρα του οτι απελευθερωθηκαν με αγωνες και αιμα απο τον ελληνικο στρατο τελικα περιηλθαν και παλι στα χερια των τουρκων με βαση συνθηκες που υπεγραψαν στας ευρωπας οι πολιτικοι μας ηγετες. λογω εγγυτητας λοιπον εχω ταξιδεψει πολλες φορες στη γειτονικη χωρα. οπως εχω διαπιστωσει με τα ιδια μου τα ματια δεν υπαρχει χωρος δημοσιος ή ιδιωτικος οσο μικρος κι αν ειναι αυτος που δεν ειναι εντονη η παρουσια ειτε σε φωτογραφια ή ζωγραφια ειτε σε προτομή ή αγαλμα του κεμαλ ατατουρκ. ενος ανθρωπου που εκανε τοσα για τον τοπο του και γι’αυτο χαιρει ιδιαιτερης εκτιμησης απο ολους τους τουρκους. η δε σημαια τους κυματιζει περηφανα οπου κι αν στρεψεις το βλεμα σου. σεβομαι τους συνανθρωπους μου κι ακομα περισσοτερο οταν βλεπω οτι τιμουν τους δικους τους ηρωες και τα ιερα τους συμβολα ακομα κι αν εκεινοι ηρθαν αντιμετωποι με τους δικους μου. ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ» Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΩΝ Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΞΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΘΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΣΤΩ ΗΡΩΩΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΩ!!!


Σχολιάστε

