Ψηλά το κεφάλι!

Όλα μπορούν να τα διαλύσουν, το έθνος των Ελλήνων, ποτέ. Γιατί και ένας Έλληνας να μείνει, θα το ξαναγεννήσει από τις σάρκες του!

Φράση σχολίου στην ανάρτηση με τίτλο: Έσσεται ήμαρ από τη κυρία Κατερίνα Κοπασάκη – Χριστοδουλάκη

Δεν είναι τιμή μου που έχω μεγάλη επισκεψιμότητα. Είναι όμως τιμή μου που με εμπιστεύεστε. Και είσαστε πολλές χιλιάδες. Κάτι καλό βγαίνει από δω μέσα τελικά. Είσαστε πολλοί και το κυριότερο ειλικρινείς, σοβαροί και μετρημένοι. Μάλλον εγώ πρέπει να μαζέψω από εδώ και πέρα τα νεύρα μου και να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη σε όλους σας. Γιατί σε 2-3 δικά μου άρθρα ξέφυγα.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά. Κάποιες φορές νιώθω μικρός απέναντί σας. Ειλικρινά. Ξανά ευχαριστώ.

Με εκτίμηση προς όλους / Λουκάς Συμπεράς – Geopolitics & Daily News

Αναρτήθηκε στις GEOPOLITICS & DAILY NEWS. Ετικέτες: . 2 Σχόλια »

2 Σχόλια to “Ψηλά το κεφάλι!”

  1. ΝίκοςΓ Says:

    Μόνο και το ότι καταλάβατε πως ξεφύγατε, σημαίνει πως δεν χάλασε και ό κόσμος. Ποιος σας είπε ότι οι υγείς άνθρωποι δεν θυμώνουν;

  2. ΘΑΝΟΣ Says:

    Δεν ξεφυγες πουθενα φιλε μου…
    Λες πραγματα κι εκφραζεις συναισθηματα που μας εκφραζουν όλους…..

    Η διακριτικοτητα σου είναι μοναδική…
    Συνετός εκει που πρέπει και «κερβερος» εκει που πρέπει….


Σχολιάστε